2017年6月20日星期二

雲海同拍檔

最近聽緊談談靈說說怪,好多人喺comment鬧阿meow,話佢作狀淨係識笑咁。無疑佢語氣係有小小過份而無為嘅溫柔,但都唔算不能接受,我覺得佢嘅溫柔cutie語氣係一種表演風格,幾好玩。我反而最反感佢扮標點符號,不停咁係係係扮豆點,煩到喊,仲不時扮exclamation mark,爆晒咪。不過好多集佢都只係靜靜聆聽嘅,但唔知邊d先邊d 後,應該係見到feedback改善咗啦。

我覺得阿meow把聲同rosa好似,而兩個把聲都好似杜如風,我一直都想像佢哋係杜如風咁嘅樣😃。(聽耐咗一d都唔似,仲幾極端添,我唔單止面盲,仲係音盲)

好多人鐘意Rosa,佢見識多,說話流利,語氣自然,但我就感覺平淡咗d,就好似聽卓飛覺得冇火花咁囉。其實『平淡』、『火花』呢兩個唔係合適嘅詞彙,但諗唔到點講。

同阿meow比起嚟,我比較唔鍾意彭晴,佢嗰種dj聲好難頂,好彩佢唔係講好多嘢,可能佢唔想同嘉賓主持搶咪,多數負責笑,嘻嘻嘻、哈哈哈,最討厭有d女仔笑嗰陣仲要嗌,呀~哈哈~呀哈哈哈~,佢就係咁,人哋戴住earphone好辛苦你知唔知?
彭晴負責笑,另一個主持 jason就負責搶咪同爛gag,而且佢把聲有小小老餅😐

仲有森美小儀,森美大大聲講,小儀大大聲笑,可能做dj唔可以唔發聲啩。

呢幾個都係早期嘅節目,有d仲只係嘉賓主持,雲海對佢d拍檔好友善,態度好正常。

到咗陰陰濕濕,拍檔叫 bosco,聽佢講嘢態度同內容,相信係青年才俊型,做主持都係為咗阿祖嘅交情,有一種專業人士嘅pride,亦懂得保護自己,唔會肯,亦唔需要做細嚟secure自己位置(好似小儀咁),邊個蝦得邊個唔蝦得係好明顯嘅,所以雲海從冇點嘗試欺壓佢。可能佢嘅正業係要對客,好懂得歡快地和應,婉轉地提出異議,佢都有好多不以為然嘅時候,都係哈哈哈咁笑咗過去,所以同雲海相處得好好,。

至於阿祖,上星期聽到三藩市電臺好舊嘅節目,雲海長途電話做嘉賓主持,嗰時阿祖好靈俐,能夠掌握到節目嘅節奏,講嘢亦冇後來嗰d 咦咦哦哦。
除咗因為其他工作忙,同埋傳說中佢吸毒而致經常魂遊,我估佢喺摩星嶺四號中嘅冇用係『扮』嘅,雲海想好似森美咁,做大哥,我冇正式聽過森美嘅節目,但都知道佢係好權威咁,成日鬧人。佢哋都講過,一對拍檔總會有人喺『下把位』,所以佢哋係咁都唔奇,阿祖亦樂得唔洗準備,乜都唔知咁做節目。
不過我唔鍾意呢種風格,唔鍾意見到有人畀人蝦,唔鍾意雲海吊起聲線迫問,尤其唔鍾意佢對住阿祖發出嘲弄嘅竊笑。唔明點解雲海會喜歡扮演咁嘅角色。

摩星嶺四號之後嘅格羅茲尼我都有聽,初期都還好,後來冇咗阿祖,或者唔洗向電臺同聽眾交代嘅關係,內容漸漸鬆散,感覺冇咗光彩,定係我聽得太多厭咗?唔係吖,聽番舊節目都仲好好聽呃。




8 則留言:

  1. 冇端端睇到呢篇野, 幾特別. 我最愛陰陰濕濕既bosco, 覺得夾得好好, 但那時期的音效不好, 聽得好辛苦, 另外rosa都係夾得好好, 你說得對, 説話流利, 大方自然, 好舒服. 摩星嶺四號其實節目內容幾好, 有商台調音(有時雲海時大聲時細聲, 又或者突然哈哈大笑真係嚇親)聽得舒服, 又有監制提醒不會遊花園太耐. 是, 格羅茲尼太鬆散, 放棄了, 都係找舊節目聽最好

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心有人認真睇,睇完仲會留言,不過我知道係雲海嘅吸引力。

      刪除
  2. 我都聽左雲海好耐,覺得最有火花係阿祖,佢之前拍擋除左好大聲笑果個,其他唔差,不過佢地幾鐘意搶聲,可能唔講野做電台唔係幾好,成日搞到講講下比人講過去第二到。雲海係適合solo ,阿祖比我覺得佢比雲海做到佢想做既野,間唔時先應一兩句,比solo又有個人答下佢。又大家互串下,又唔會搶雲海風頭,配合得其實幾好。不過應該係果段時間雲海變到幾自大,由其係摩四後期紅左。佢之後真係開始邪教feel。我估佢呢兩年都無乜做錄音佢同其他人真係無乜火花。我覺得其實佢好掛住阿祖,佢到而家無端端都會提起佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意你所講,阿祖真係最夾到雲海,雲海同其他人一齊係一個主持人,同阿祖一齊係真雲海,佢哋係有真感情架^O^。好多人投訴摩四講極唔入題,但我就好鍾意未入題嗰段,最近又有人將摩四upload上youtube,但剪晒前面d『廢話』,直入主題,我都一一番聽,不過冇晒feel。

      刪除
  3. Sorry 黎遲咗幾年。我都係搵雲海D野時發現你個blog. 你對佢印象同接觸同我好似呀所以想留個言發表下我個人意見。我開始睇雲海D野大概幾年前睇過一個佢講步步高段舊片。之後YouTube 開始feed佢其他片我有段時間勁追佢D舊片。發覺呢個人勁有知識思路清晰同有一種追根究底的正義感,喺現代社會勁少有。我覺得個社會有佢呢種人係好好嘅事。之後有段片講佢去金三角定邊一條友拃架電單車去訪問個大人物又覺得佢超型同好勇。之後跟開佢fb又係睇見你cap果D post 之後對佢有D失望。我個人覺得主要原因係因為佢呢種人係一定係自我中心的(不是貶意),如果唔係絕對唔會所有野都因為信念而去追根究底的。我覺得佢呢D連帶性格係理所當然的。之前睇佢咁寫fans Dpost 都有D失望但睇番呢度D留言我又好似睇通咗D(唔係話我高D,只係抽離咗D咁睇返轉頭),又想幫佢講返D好說話.. 而且佢早幾年好似經歷過重病所以可能睇野負面咗(感覺佢本身都係悲觀人因為對事物睇得通透)。咁幾樣嘢加埋唔難理解佢點解可以同身邊既嘅人話反面就反面,佢果種直腸直肚性格係會對偽善L非常厭惡。孤芳自賞,我會咁形容佢。點都好,希望佢老人家可以睇化D,盡量做多D自己開心的事,心情好時又可以share 多D自己研究嘅野,等我地呢D未diehard 到課金的fans 學到多D野。祝樓主都生活如意。在澳洲的香港人上

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇遲,我仲喺度,雲海都仲喺度。
      好開心過咗咁多年仲有人 search雲海 d嘢,不過就唔知去唔去得到令雲海本人都開心嘅 standard喇。
      我想話佢唔係老人家囉,52歲之嘛,呢個時代算係中年咋。希望佢,同遠方嘅你都生活愉快啦。

      刪除
  4. 我都係咁岩今日睇雲海舊文見到呢個blog, 其實由佢做sina 果時已經睇佢(果時sina 係出鏡節目黎),都差唔多廿年,香港而家果班ufo/陰謀論專家,都未有人及得上佢咁做咁多功課,而我覺得同佢最合拍既主持,係早期同papajay 做黑色星期五果期(仲有個女主持彭晴,負責搭訕),希望佢身體健康有時間再分享下佢所見所聞

    回覆刪除
    回覆
    1. Sina時期嘅二乘發掘同談談靈說說怪,我都有喺 YouTube睇過,都係好精彩嘅節目。講到分享見聞,我相信喺佢 patreon應該仲有,你可以去睇吓。

      刪除