2024年3月14日星期四

再一次失敗嘅白鴿育兒事件

早幾日,冷氣機頂不時響起嚟,好似樓上跌嘢落嚟咁。走去窗前睇吓,見到有隻白鴿喺我對面住戶部冷氣機上面。

day 1


第二日,冷氣機仍然係咁響,原來對戶冷氣機上面嗰隻已經安安穩穩咁坐低咗,我估佢準備生蛋啊⋯,另外一隻係嚟探佢嘅,應該係準爸爸😄





過咗兩日,隻白鴿唔見咗,🤔唔通⋯生產唔順利?

但係,冷氣機仍然有聲,我再周圍睇吓,原來佢搬咗落樓下,可能因為樓下嗰部冷氣鋪咗地毯舒服 d啦,又或者樓上收衫嚇親佢,我諗佢本來應該因為樓上晾咗衫感覺有 shelter,但一隻雀仔點會明白人類要晾衫收衫呢 d嘢吖。

day 6

佢仲已經生咗蛋添喇,但好奇怪,佢冇坐住隻蛋,而係就咁擺咗喺度。一連幾日佢都坐住喺度,對住隻蛋,不過爸爸同媽媽會輪流坐㗎。







day 12


有一次俾我遇上換班儀式,喺換位嘅時候見到有另一隻蛋啊。🤔會唔會⋯佢哋搬屋時整爛咗隻蛋,所以淨係孵完整嗰隻呢?

佢哋冇築巢,只係好象徵式咁用兩條草圍咗個圈。

day 13



佢哋警覺性好高㗎,我一行近窗邊,佢就即刻矋住我😂,我都唔敢睇咁多,一日都係睇兩次咋。

咦,唔見咗一隻蛋!





day 13


上午見到佢哋兩個,下午我出完街番嚟,淨係得番隻蛋喺度,兩個去咗邊?

一直到夜晚,佢哋都冇再返嚟😟,唔通上午我見到佢哋一齊企喺度嗰時,係商量緊棄蛋?定已經決定咗棄蛋?

佢哋點解就咁掉低隻蛋唔理呢?另外嗰隻蛋究竟去咗邊?

佢哋整到好污糟,好彩佢哋揀咗有地毯呢部冷氣咋,整污糟地毯好過直接跌入冷氣機裡面。可能遲 d落場大雨可以洗吓啦,唔知會唔會有異味傳入室內呢⋯

有個螺絲圈呀,會唔會係佢哋嘅結婚戒指?





早幾年都試過有白鴿喺度生蛋,仲成功孵化咗鴿 bb,但嗰對父母經常獨留子女在家。終於有一次,聽到佢哋撲嚟撲去,但只見爸爸媽媽喺度,我估 bb可能跌咗落街😞

窗外黑鼆、靜嚶嚶,一隻蛋孤零零咁過一晚真係令人傷心,佢裡面係一個小 bb嚟㗎😭

唔知聽日佢哋會唔會返嚟呢。


day 14
佢哋返咗嚟呀!不過都係唔理嗰隻蛋,走咗去另外一部冷氣機度。

可能⋯,應該係⋯,佢哋已經斷定嗰隻蛋孵唔到 bb,今朝返嚟係哀悼同憑弔。

唉,雖然白鴿已經過度繁殖,周圍都係,但面對生命嘅消失、父母失去子女,始終都係令人傷感。


~*~*~*~*~

30 Mar,2024

呢兩個星期間,佢哋都輪流返過嚟,我知道係因為佢哋每次都撥到我部冷氣機,有聲。

今日,冷氣機又有聲,去窗邊望吓,佢又對住隻蛋發呆。

過咗⋯一段時間,都有個幾鐘,又聽到聲,我以為係佢走,原來係另一隻都嚟埋。但係⋯!隻蛋唔見咗!上次我都估係佢自己食咗,今次⋯我睇唔到佢食,但隻蛋頭先仲喺度,而家唔見咗,而佢呢,喺度啄緊蛋殼。都聽過動物係會咁,好彩我冇親眼見到。

唔知佢哋係唔係好似人咁嘅感情?定係物種嘅本能?

我估呢次應該係佢哋最後一次返嚟喇。bye-bye喇,記住學吓築巢,搵個好地方先再生蛋啊!




沒有留言:

發佈留言