2017年10月4日星期三

inktober day 4 #underwater

呢條魚仔我都幾滿意。

總係畫d咁簡單嘅嘢,其實算唔算畫畫呢?

Staedler triplus fineliner and Copic Marker on paper
































#underwater



江啟明老師話:『塗鴉唔係藝術』.....咁算唔算畫畫?
江老師好似對塗鴉好不滿,但我相信好多人都要經過呢個階段,雖然有人早有人遲,我三四歲就開始塗鴉,幼稚園老師仲嚟屋企叫媽咪畀我學畫畫,當時仲未係個個都有課外活動嘅年代,媽咪話畫家個個都窮死,唔畀我學。我又唔似王冕咁有天份,於是就一直停留喺塗鴉階段。
點分塗鴉同畫畫?
點分畫畫同藝術?
當然我都想自己有小小藝術氣息,但冇都冇辦法,我覺得江老師對我呢種鍾意畫畫但冇天份同機會嘅人太harsh喇。

係唔係藝術都唔緊要,我只係想將想像中嘅場景畫出嚟,好似今年inktober我d畫多數都係有小小fantasy嘅感覺,修為有限,只係畫到好簡單嘅構圖,但比起以前完全表現唔到角度距離立體,我覺得已經進步好多。

我平時睇書會喺腦裡面浮現出情節中形容嘅畫面,
有d會令我好想睇到佢變成實景,但點可能?退一步想,我會想睇畫出嚟係點樣。
第一個係『最後的精靈』條龍住嘅山洞,
第二個係『魔幻城堡』中豪爾搬城堡嘅場景,呢個會更難,因為係動態,
仲有一個都係『魔幻城堡』,蘇菲同馬克喺避難港捉流星。
希望好快可以畫到啦,暫時都係塗住鴉先。









沒有留言:

發佈留言