2022年8月20日星期六

素描班 19 Aug 2022 – 番茄、冬菇

今堂畫番茄同冬菇,係容易畫嘅嘢,不過我起稿時都係將後面兩個番茄畫大咗。




呢堂最重要嘅 information就係:『唔好睇得太細』,其實阿 sir講咗好多次,我都唔係好明,今次忽然 get到。全因我平時懶係觀察入微咁,掛住畫 d微不足道嘅細節反而忽略咗成個大局嘅佈置,所以我諗,即係應該先注意整體嘅光線明暗,而唔係個體嘅細節,其實呢,又一向都知道嘅,只係畫嘅時候乜都唔記得咗。(正如一切做人道理我都知道,但親歷其境時我嘅 knowledge同 logic會唔見咗, instinct同 emotion會走出嚟主持大局。)

呢兩堂都儘量只用 HB、2H、3B同 4B,但唔知係唔係我唔夠力,同一枝筆,阿 sir畫到好深色,而我畫就好淺色,hmmph⋯而且今堂最難嘅係顏色,佢哋顏色雖然唔同,但 value好接近,畫黑白分唔到,我畫畫吓有 d混亂,唔知應該邊度深邊度淺,最後係成幅都淺色😒

 



沒有留言:

發佈留言