2022年10月31日星期一

水彩班 10 Oct 2022 – 仙人掌

呢一晚終於夾到時間上堂,距離上一次水彩堂已經九個月,喺 group見到同學進步咗好多,而我⋯,原來我只係上咗阿 sir三堂水彩班咋😓,素描反而仲多,hmph⋯

題材係仙人掌,唔係平時嘅寫實風格,今堂主要玩混色。


咩都唔想講,畫得超差勁,朵朵都畫到差唔多色。😔

阿 sir話我應該善用 pure cotton紙嘅特性,任由顏色自己喺紙上擴散同混合,但我就一直用筆喺紙上糊嚟糊去(佢冇講呢句,但自己明啦😓)。

畫畫吓阿 sir又行過我個位,睇咗我一陣,當時我畫緊其中一個細嘅個口嗰 d小刺,嗰刻我先忽然醒覺:『我又畫得太細喇!』阿 sir冇講嘢就行咗去睇其他同學,佢應該係覺得再話我都嘥氣。

呢種不顧大局,專執著小眉小眼嘅性格真係要改善。

上完呢堂,又唔知幾時先再上到堂😞


 

沒有留言:

發佈留言