2017年4月18日星期二

吳奇隆

呢個星期忽然追上咗吳奇隆嘅舊聞,事緣聽雲海舊節目(又係舊嘢)提起『阿郎的故事』首歌,上youtube聽, search result 出埋李國祥嘅『總有你鼓勵』,聽呢首又出現吳奇隆嘅『祝你一路順風』, 網上search嘢總係咁,總係帶你去咗唔知邊度。

係一個綜藝節目,小虎隊啱啱解散,首歌係佢填詞,講佢同朋友各自要走自己嘅路。佢單飛上節目,講心情講到想喊咁樣。跟住唱歌,唱咗兩段,蘇有朋忽然出現,佢即刻喊咗出嚟(我見親人喊就梗喊埋一份),之後search吓點解會咁慘,跟住就睇咗好多片啦。

佢同蔡少芬拍拖我覺得幾襯,當時都有睇到新聞,影婚紗廣告好sweet,佢兩個仲係我唯一遇到過嘅明星,嗰日兩個拍拖行海港城,幾開心。

睇番d片同新聞,要幫爸爸還成千萬,傷緊病緊都瞞住人照拍,一個二十歲嘅小朋友真係淒涼。

不過早幾年喺大陸拍劇忽然又再紅起上嚟(原來小虎隊當年好紅架),而家仲有自己生意,舊年結埋婚,婚禮仲好豪華添。

佢同蔡少芬都先苦後甜,都算係happy ending,兩個我都幾鍾意架,仲記得吳奇隆一喺tvb拍劇就講得唔錯嘅廣東話,我好impressed,覺得佢好努力同認真。

明星嘅數字都以億以千萬咁嚟講,我為佢哋淒涼好似有d....不自量?

再諗吓自己,聽舊電臺節目,翻舊娛樂新聞,都唔知自己做乜。








沒有留言:

發佈留言