2017年5月15日星期一

水彩班 5 - 蕃茄

今堂畫蕃茄,超難!

每一個都有有唔同嘅顏色同明暗度,紅橙黃加綠同青綠,我調唔出各種微妙分別嘅蕃茄紅….加綠變暗又變得瘀咗….

我巡視過班房,個個都唔係好畫到,同學話老師都話呢幅係好難嘅。我覺得呢類物品好難掌握,好似上一期嘅蘋果同提子咁,我都畫唔到。

縫合法要調色快,唔夠快上一筆乾咗就接唔上。老師話要用枝大d嘅筆,細筆畫得慢,老師一向都用平頭,以前Miss Ho叫買圓頭,就一直用,冇諗過可以轉,或者應該試吓平頭,畢竟唔同筆頭效果都唔同。
(原來老師嗰枝都係圓頭,只係枝筆好得意,濕咗可以壓到平頭咁,但又冇真平頭咁扁)

筆嘅水份又唔可以差太多,唔係就會滲過去,出一朵水花咁樣,Miss Ho都講過要熟習枝筆,拎上手就要知道佢有幾多水。唉,控制水量仲難過調色!….或者應該話,顏色都冇水量對幅畫嘅影響大,因為顏色係有彈性嘅,可以用其他色襯托,或者配合番,爆咗水花就好難救,至少畫寫實就破壞畫面囉,個蕃茄上面多咗朵花….



堂上縫合失敗,番屋企重疊一番,都見得吓人嘅,尤其是左邊最細嗰個,縫合都ok,重疊埋暗位,出嚟成個靚蕃茄樣。 🆗


今次最成功係留白,個個都留到白,唔似平時畫畫吓就唔記得,填滿晒。
其次,d枝同葉都幾自然同立體。


Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"

今次真係好失敗,上幾幅我畫完postinstagram,老師會like,今次佢唔like。😢
尋日決定再畫一幅,心諗:想進步梗係要練習,點知(其實早知),一落筆仲衰過上一幅,但繼續畫,老師話:『畫衰咗怕乜唧?有五個咁多。』但係….第二個仲衰….😢,唉,算喇....




2018 再上水彩初階(二),畫切開咗嘅蕃茄
https://iceefaery.blogspot.com/2018/02/2018-6.html



沒有留言:

發佈留言