2017年5月29日星期一

水彩班 7 - 東坡肉

上堂前有小小忐忑,唔知自己今晚畫唔畫到,見到自己每一筆落色都平晒嗰種感覺真係好挫折,喺老師面前仲會好難為情,「上咁耐堂仲畫到咁?」

畫食物一樣要用對比色降低彩度,但係好容易令畫面污糟,食物顯得唔新鮮美味。我平時畫畫都好少用對比色,就係唔鍾意畫面唔夠明亮 (所以我d畫都感覺幼稚,好表面咁,但我鍾意明亮嘅色調),不過今堂老師示範用咗紅、橙同綠,咁我梗係跟住做。

畫水彩「留白」真係好緊要,留唔到就點畫都冇神采,呢舊東坡肉有好多留白位,我都算順利留到。👏🏻
肥肉層用咗yellow orchre ,調色真係幾有趣,如果唔係老師教,冇諗過用土黃,😆泥土同肥肉都拉唔上關係。

正前面個位有d亂,畫嘅時候個心都亂亂哋😅,不過幅圖都係亂亂哋,照畫出嚟都ok啦,真實嘅嘢都唔係一定規規矩矩嘅,煮咗嘅肉又點會線條分明呢?

示範前老師特登同我哋confirm舊肉旁邊兩片淺色係乜,原來有人以為係火腿😳,其實係醬汁反光嘛,所以老師話了解畫緊嘅嘢好重要。點知,我認到反光嘅醬汁,但就誤會咗暗位嘅菜係醬汁😓,仲咁深色,救唔到,唯有由得佢⋯😌

舊肉嘅投影太實,冇變化,醬汁表面應該都有番小小光線反射。

條繩係一直留白最後加,因為佢淺色,一路驚過界,結果留多咗,條繩變咗好粗。

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"

















舊肉加綠色,伴碟嘅菜本身綠色,但暗位就要加藍色,舊肉加咗綠色都冇霉瘀嘅感覺,唔跟老師真係唔識,以前畫蘋果淨係識用紅色,最多都係用唔同嘅紅色,點會諗到要加藍同綠?仲奇怪點解人哋可以畫到咁生動,但我就得一撻紅色 😁😁😁

每堂畫完都有種奇妙嘅感覺,『嘩,原來我畫到架!』自己畫係唔會揀呢d object,覺得佢好難畫,所以係要上堂,有老師嘅推動先會走出自己嘅框框。











沒有留言:

發佈留言