2017年5月2日星期二

水彩班 3 - 鞋

今堂只用3原色,alizarin crimson, prussian blue 同 lemon yellow, 都係屬於冷色。

選擇少反而仲容易調色,覺得要紅d就加紅,好直接。明暗都係,暗位藍d,光位黃d。
所以呢堂我落堂前已經畫好,番屋企加埋個影就畫完。
對鞋冇咁舊嘅,我畫到佢殘咗,仲好似發發哋毛添 LOL

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


老師教用縫合法,但好多部分都係重疊補救,功力唔夠嘛。
自從上符老師堂後,我至知道,我一直好appreciate嘅水彩畫法就係縫合法,我覺得比重疊法難,自己畫嘅時候都唔自覺咁用咗重疊法,以前仲疊完唔靚再疊,畫到好厚,小小透明感都冇,水彩畫出油畫嘅感覺。(畫油畫嘅會話:你就想!)







沒有留言:

發佈留言