2018年7月3日星期二

paint pouring - acrylic

喺 youtube睇到有人將顏料倒喺surface上面,等佢流動嚟形成圖案,好似幾好玩同容易。

反正有一堆acrylic paint冇用,我試吓用呢個方法嚟decorate裝擦膠個鐵盒。

video裡面嘅artist用膠杯裝顏料,但我嘅painting surface細,用好少顏料,而且用完點清理呢?於是我用咗被sl遺棄嘅cupcake紙杯仔。


我得紅黃藍白四色,每種份量都差不多,以為倒完會係彩色,或者溝埋變黑色,
點知黃同藍好似消失咗咁,不過都幾靚吖。



唉,但我太唔小心喇,以為乾咗,點知仲有小小未乾,畀我整花咗,
只係好細範圍,我諗住補少少顏料就得。
但其實我每次補漏總係愈補愈漏,
可能後補時混色唔夠,太原色喇,我索性將層顏料揭走,再嚟過。

第二次,紙杯已經用晒,我用咗裝雞蛋個膠盒,一個個蛋位,啱啱好。


所有事做第二次我都係冇耐性,混色太少,幾種色都係原色咁出現,流動都唔夠,冇乜美感。

流動到差不多乾,我局部點顏色上去,希望有小小detail,不過始終都冇上一個咁靚,
可能太多紅色,加多少少白色,會比較偏向粉色,好似會靚d。


仲有個盒身,唔知邊緣收口會唔會難處理。
同埋要上一層光油,而家好啞色,粉粉咁,video裡面嗰d好shiny,唔知係唔係顏料質素有關。







沒有留言:

發佈留言