2018年6月25日星期一

第一次買高級顏料 - daniel smith, sennelier, maimeri

早幾日去台北,當然要行吓美術社啦,去咗誠格同文生。

誠格間店比較有美術社氣氛,不過我搵唔到我想睇嘅daniel smith水彩,可能擺喺d架後面,我又唔好意思拉嚟拉去睇,行咗一陣就過去文生。

文生真係好多嘢賣,但店面好似好陳舊咁。終於搵到我想睇嘅daniel smith,不過搵到都係睇吓(真係好笑,睇枝水彩睇到乜?又冇得試用,有色版都係印刷出嚟,只可以睇住枝鋁管),啱啱先轉咗cotman,唔想咁快又轉。但一場去到,買枝當手信啦,揀咗枝好特別嘅名,希望唔會同我現有嘅太接近。

又見到maimeri有隻色標示住係用po49 pigment,呢種pigment已經停產,停產前所有存貨都畀daniel smith買晒,就係佢嘅quinacridone gold,不過都已經賣晒,我諗:會唔會大家唔為意原來maimeri仲有舊存貨呢?見咁啱遇上legendary pigment,就買一枝試吓啦。

臨走,sl見到一枝佢好鍾意嘅turquoise色,係sennelier,又買埋囉,最後都只係買咗3枝顏料,總共650+台幣,比我用緊嘅貴,但牌子唔同,水彩貴起上嚟都可以幾貴,呢幾枝都唔算好貴喇。


jane blundell 嘅maimeri colour swatches
標示golden lake嘅pigment 唔係po49,係py42,佢解釋話以前係po49,新產品已經轉咗,咁我諗只係文生用舊label冇改到啦,

但後來再睇另一個blogger講maimeri嘅lacca d'oro同po49
http://watercolourfanatic.blogspot.com/2011/07/quinacridone-gold-pigment-po49-2.html


hmph....maimeri咁樣做,完全係誤導,話佢呃人都得啊!意大利人都係一個狡猾嘅民族。

Daniel smith 嘅 duochrome green pearl 係珍珠色,閃閃令架,本來諗唔到可以用嚟畫乜 。後來我喺ds網頁睇到,話大自然都有好多珠光色嘅事物,好似蝸牛殼、鳥類嘅羽毛咁,又係喎,我可以用嚟畫最後的精靈裡面條龍erbrow艾爾伯洛身上嘅麟片。

Sennelier 嘅 vert turquoise 好鮮明,仲有granulation添,不過暫時諗唔到畫乜嘢啱用,或者teton mountains都可以,加少少添d色彩。

maimeri嘅 lacca d'oro雖然唔係po49,但都好靚,我都唔知原裝嘅po49會係幾靚。不過呢隻色同yellow orchre, raw sienna好接近。










沒有留言:

發佈留言