2018年6月1日星期五

水彩花卉風景 2018-9 - 紫玫瑰

好論盡,唔記得帶畫具,好彩個mini palette喺office,有顏料其他就容易喇,

lunch去春記買畫簿,但畫簿好貴買唔落手,忽然見到原來佢都有原張畫紙賣,雖然只得canson 300g,都好吖,買咗一張$25。

攞個膠盒蓋當調色盤,美心嘅超厚紙餐巾做抹布,問同學借枝畫筆,妥妥上堂冇問題!



畫玫瑰最難係層次,都唔知點落筆,不過老師話我哋覺得亂只係因為我哋視力太好,睇得太清楚,佢叫我哋咪咪眼咁睇,朦朦朧朧就容易畫。

但我覺得唔係,唔清楚朵花嘅結構,畫得朦朧只會更混亂,只有當你好了解件物件,你先可以喺朦朧中表現到佢嘅形態。

我冇跟幅圖畫,根本都跟唔到,唯有自己發揮啦,花心比較混亂,因為我對花真係認識唔多,平時睇花好少睇到花心,唔知佢實際係點。到冇咁密集嘅花瓣就容易好多,主要係用negative painting將上一圈嘅花瓣畫出嚟,再化開成為呢一圈嘅暗位。所以兩朵花都幾似花,不過就畫唔番圖片嘅樣,本來有一朵角度唔同,而家兩朵排排坐,少少悶。

左邊已經重點加強咗暗位,因為趕住畀老師睇,老師話我太多留白,水彩留白千金難買啊老師~

底色....都唔知算係污糟定artistic,可能cold press紙係咁,anyway,會再加深色d,

兩個花蕾,而家少少奇怪,會再加工。

專心一意畫花瓣,已經唔記得咗光源問題,好彩大致光影都跟到圖,唔算太怪異。

堂上就係畫到咁,近幾堂畫得快咗,以前應該只能夠畫到一朵花。

我哋幾個都覺得自己進步咗,落筆冇咁猶豫,我睇同學d畫,畫功都進步咗,至於自己....,睇自己一向都覺得唔係幾好,因為好清楚邊度有問題,但畫嘅時候都覺得有信心咗,知道想要,需要乜嘢色,冇咁忐忑,不枉上咗咁多個course。



















老師提咗我唔好淨係用紅加藍嘅紫,都要用d紫,咁我就用紫色嚟強調左邊嗰朵嘅暗位。

右邊就用咗紫加紫紅,豔d。中間一堆花瓣效果唔錯,兩個花蕾經過加工立體咗好多,都幾靚。

加底色前我先鋪一層水,上色等佢自己化開,唔想擦太多留太多筆痕水痕,效果幾好。

趁未乾透加枝葉,想要朦朧效果,但唔知係紙定係冷氣嘅關係,乾得比平時快好多,畫到右邊伸上嚟嗰枝已經乾咗,算啦,有虛有實係唔係仲好?

shinhan on canson montval 200g cp 11"x15"

































玫瑰
https://iceefaery.blogspot.com/2017/08/4.html

粉紅玫瑰
https://iceefaery.blogspot.com/2018/02/2018-5.html







沒有留言:

發佈留言