2018年6月8日星期五

水彩花卉風景 2018-10 - gondola

最後一堂,畫一隻gondola,呢個scene我畫木顏色時畫過,不過好多隻船。


Polychromos on Saunders Waterford 300g hp 12"x16" 
畫到個邊咁都得嘅?真係求其。
個海做乜呢?突然就冇咗色,應該轉色 fade out嘛,用色亦都太單調。

個稿唔係自己描嘅,當時個course有教『移印』,如果畫畫冇信心用移印真係幫助好大,但就會誤會自己好畫得,因為相比用木顏色上色,移印呢部分佔好少時間,用好少effort,感覺對幅畫冇幾多impact,但我成日都覺得,臨摹圖片已經唔可以算畫畫,仲要移印,只係自製填色畫冊,雖然填色都有技巧,hmph....各適其適啦,有人鍾意填色嗰種技巧,但描繪技巧差d,咁借助移印都好嘅,畢竟畫畫又好填色又好,都係一種興趣啫。(講咁多,係唔係暗地裡都係睇唔起移印?)
多咗兩年經驗,未必畫得好咗,但起碼識睇咗。



老師先全幅渲染一層底色,個天一邊黃黃哋,上邊藍色,老師經常教用紅色嚟緩衝,因為黃色遇上藍色會變成綠色嘅天空,但我今次試吓唔用紅色,我唔想次次畫天都有齊紅黃藍,我好小心咁唔畀黃同藍掂到,好似都冇問題。色彩少咗的確係平淡咗,但我諗住背景嗰堆建築物本身都好粉紅,畫好都唔會太冇色彩。....定係....背景就由得佢同個天差不多,唔好咁搶呢? just wait and see。

畫完個天,我唔記得咗個海都要上底色,直接去畫波紋,畫完先補番個底色,唔知效果有冇分別,又係wait and see啦,不過老師話我個海太淺色,咁再疊多次色應該都睇唔出先後lu~

對岸嗰列建築物唔需要仔細畫,但要分色塊,同明暗。我覺得我用色幾好,後來老師都係咁話。


隻船船身ok,我仲好小心咁留白,係綁船嘅繩,老師話呢條繩係圖中唯一細節,一定要畫好咁幅畫先有細緻嘅感覺。木顏色版本好粗心咁忘記咗,後來出貓用acrylic加番上去。

今堂畫得好慢,木樁完全未上色。


番屋企 strengthen咗對岸建築物嘅明暗,
跟住畫木樁,唉,好蠢,應該畫好個海先加木樁吖嘛,
等木樁乾透,加深色個海,
唔知點解天色淡晒,加咗少少藍色,但又唔記得加埋黃色。

畫得都算ok啦,好乾淨嘅感覺,唔知係唔係呢幅圖有咁嘅特性,我哋三個畫出嚟都好乾淨,連平時畫風唔係咁嘅同學都畫出明淨感。



Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15" 
































沒有留言:

發佈留言