2018年6月15日星期五

畫畫 - teton trail (Wetcanvas June 2018 Challenge)(水彩)


This is a wetcanvas challenge.
井底之蛙真係冇見到幾多世面,喺wetcanvas見到人哋講自己個studio,好多人都afford到一間房做drawing room,有人個studio窗外仲有好多花、有蜂鳥、有大樹、鹿、各種昆蟲鳥類同動物,唉。
好似今期challenge嘅圖片,係teton trail,喺美國wyoming,上網睇先知有個咁嘅山脈,好雄偉,應該冇機會親身去睇。

forum有人教,無論寫生定用圖片做reference,都先畫一張sketch,定好value,然後就唔好再睇番個景或者圖,跟住自己張sketch去畫。
我覺得都幾好喎,或者咁可以畫出少少自己風格都唔定。



我見人哋畫value sketch係好簡略,而我畫畫吓變咗好似畫素描咁,畫咗個幾鐘。
人哋個幾鐘成幅畫都畫完,我仲sketch緊,真係笑死。
不過唔緊要啦,都係畫畫啫。




sketch完,我仲用螢光筆填埋色,費事畫畫吓唔記得用咩色。
好似都幾靚喎。




上下截各自為政添。
樹係生硬咗,不過都好樹樣,都算有層次。
打算用灰紫色畫山,打底時唔記得應該加小小唔同顏色,而家好平板,唯有試吓後加啦,希望可以增加少少深度,同埋可以同前面有小小呼應。
最近山嗰塊綠色係唔係應該暗色d?

畫埋個山同山路上嘅樹,山路沿途d樹顏色幾啱層次;
我喺灰色area加咗少少綠色,又喺綠色area加少少灰色,睇落冇咁各不相干;
個山畫完好單調,已經局部加咗cerulean blue,好似唔夠明顯;
d雲係唔係應加少少層次?我一向畫天都係咁,今次忽然覺得d雲咁樣好plain。
Cotman on Saunders Waterford rough 11"x11"


同學話個山太深色,係喎,原來我不知不覺咁將焦點擺咗喺個山度,可能因為個山令我好impressed啦,
同學提我,老師教遠景好淡色同模糊。
但如果我真係想focus落遠景呢?係唔係前景要模糊?
而家我前後都清楚,所以睇落唔舒服?

用magic sponge捽咗個山,顏色淡咗,細節模糊咗,有冇好d?
我覺得視覺上舒服咗,但我心目中嘅焦點退咗去後面,真係要諗吓點解決。
前邊絛路同小山坡仲加咗少少 maimeriblu 嘅 lacca d'oro,好似更吸引視線。
Cotman on Saunders Waterford rough 11"x11"



今次用咗唔同嘅approach,的確係冇咁似,但真係非常dull,
可能影相光線令幅畫黃黃哋,但始終顏色變化少,明暗差異係冇咁滯,所以幅畫好悶。



好客氣嘅comment


今期好多人畫,第2行第2幅,同第3行第4幅我都好鍾意,希望我都畫到咁寫意但有力嘅畫。
其他人可能畫得個形態比我生硬,技巧比我更差,但佢哋用色比我奔放,明暗清晰,幅畫感覺有神好多。
而我係唔係仍然太拘泥於似唔似,忽略咗光線同色彩?






沒有留言:

發佈留言