2017年8月2日星期三

水彩花卉風景 2017-4 - 白玫瑰

阿sir知道我哋起稿慢,上堂派定下堂嘅圖,兩朵白玫瑰。

玫瑰花瓣線條好難捉摸,每一片都會向後捲,花瓣之間有虛位,於是就出咗一堆線條,畫畫吓我就迷失 .......

所以今次張稿我好似畫素描咁,連陰影都畫埋,咁先知道自己畫緊乜。但兩朵玫瑰白色𠴱喎,咁樣嘅稿會唔會整到好污糟呢?

張圖唔係好清晰,有d地方一pat咁....不過唔緊要,睇阿sir點畫囉😰  ~

上面嗰朵OK,下面嗰朵歪歪哋....今晚再執,真係好彩尋晚就開工 。

低手真係應該用靚紙㗎,如果唔係起稿嗰時已經擦爛 。



















改極都係歪歪哋


我起稿起到素描咁,而阿sir個稿,...只係幾條虛線😰 ,因為花係白色,所以––––我都估到係咁,不過畫唔到啫😰 ,睇完示範個個番埋位係咁擦....哈哈哈

阿sir今晚又有新畫簿,同學又問長問短,我覺得阿sir好多嘢畀我哋學,但唔係佢用嘅紙囉,我一定會stick with Waterford,用慣咗比較容易handle。

阿sir先整濕張紙,用橙同青綠暈染朵花,藍(似係cerulean blue)同正紅暈染背景。乾後用番呢幾種色逐塊花瓣勾畫。圖片都幾多紫藍,畫嘅時候都有用紫藍畫暗位,但完成作品係偏黃.....用咗好少黃色之嘛.....點解咁嘅...?睇住都唔明😰,所以自己畫就變晒調...

左邊上堂畫都仲比較多黃色,右邊番屋企畫成朵紫晒咁滯。















唉,一團糟!

原來唔四邊貼膠紙就整濕張紙係唔得嘅,就算乾番都扭曲晒。

本來係想渲染一堆矇矓嘅枝葉做背景,但調唔到啱嘅暗色.....仲洗到有d位唔上色添...

周圍應該fade out,但唔知手慢定落筆重,變咗叉開晒。

白玫瑰就唔似喇,不過都算係一朵幾靚嘅花吖,幾立體,花瓣邊緣同背景接合得幾好,有清晰有矇矓。

應該好好哋處理個背景,今次有少少懶,諗住扮大師好揮灑咁渲染個背景,但眼高手低。

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"





後來再畫另一朵玫瑰,好似畫得差咗。
https://iceefaery.blogspot.com/2018/02/2018-5.html


紫玫瑰
https://iceefaery.blogspot.com/2018/06/blog-post.html















沒有留言:

發佈留言