2017年8月4日星期五

印記

多年前,做過一間公司過年會贊助職員去旅行,有一年包咗團去菲律賓,80幾個同事,分兩駕旅遊車。

第4定第5日,去到宿霧,酒店有個氹氹轉好好玩,走嗰日,上咗車,但唔記得點解又未開車,架車就停喺個氹氹轉旁邊,我同多多都想玩多次,我走去隔離車搵W同K,因為前一日都係同佢哋玩,仲玩得好開心。點知我上到車,佢兩個無精打采咁攤喺個位度,我問:『玩多次吖?』W悶悶咁答:『唔玩喇...』雖然覺得奇怪,因為佢哋幾個男仔平日都玩得好high,未見過佢哋咁樣,但我都冇深究,冇再問。

跟住嗰兩日行程,呢伙人都好靜,但因為唔同車,我哋自己都好多人玩冇覺得異樣。

過咗一段時間,都唔記得幾耐,有一日W講起嗰次旅行,佢同K同房,原來去到酒店上咗房後,K入房一打開衣櫃,有陣黑氣冒出嚟,佢暈咗一暈,但又唔見有其他事,亦唔知係咪自己錯覺,所以雖然忐忑但都冇乜可以做。

出去玩咗一日,番到酒店,入房除咗件衫,W話見到K背脊有個印,比膚色白(K皮膚都幾黑,sun tanned),手掌形狀,但大過一般人手掌,而且有6隻手指。

嗰次之後,再冇人提過呢件事。而我亦離開咗間公司。

過咗好幾年,有一日,睇雜誌個靈異鬼怪專欄,赫然見到有張圖片,入面有個似手非手嘅圖形,雖然我只係聽過W形容,但一睇到就知係佢喇,當事人身份都吻合,雖然事情經過同我所知有出入,但可能係雜誌或當事人有原因而咁做,又或者W講嘅唔係事實全部啦。

對呢件事我一直半信半疑,因為個印其實可以造出嚟,用塊掌形嘢遮住曬太陽就可以啦,但係佢哋嗰幾日嘅表現真係好depressed,要知道呢幾個係一向好開朗好鍾意玩嘅男仔,會唔會為咗整蠱人作故事,仲要扮depressed去spoil自己嘅旅程呢?仲有係K喺呢個旅程後,喺公司都靜咗好多,冇乜笑容,我諗唔會花咁長時間嚟咁玩啩?後來仲要上雜誌添,唔會咁無聊玩到咁大啫。

咁,結論即係真係有......😲

唔知究竟發生乜嘢事,唔知解唔解決到呢?







沒有留言:

發佈留言