2017年8月28日星期一

水彩花卉風景 2017-7 - 望夫石


阿 sir 將背景嘅山改做一片雲霧,佢話咁比較有意境。
但我見一舊石企喺度,畫咗打直,好似唔係好適合雲霧嘅發揮,但跟原圖層層疊疊嘅山一樣咁難,諗咗好耐好耐都決定唔到點畫,應該係決定唔到點用色,原來我呢方面真係好弱,所以次次畫出嚟都同原畫一樣。

我打算畫少少山,天空有條彩虹。
記得阿sir成日提我哋,遠處嘅山同樹都呈紫色,
但我個山係咪灰多過紫?
後尾仲唔知點解疊咗深灰上去,畫到雪山咁...
前面個山綠色一塊又冇線條,似咗個湖,
成舊石搬咗去 bern.....
唯有小心d 疊色救番佢啦。
仲心大心細唔知加唔加彩虹。

阿sir畫到樹嘅時候都有話要留番d空間『呼吸』,同我畫素描版諗嘅一樣呀,嘻...我真係有天份..



番屋企加埋樹幹,個山加咗層綠色唔再似雪山,中間個山唔知點好,加咗幾筆冇咁plain就算喇。
放棄咗畫彩虹,怕光影跟唔上。
行上望夫石可嗰條路幾靚呀,隨意得嚟又睇到層次。
個天就冇辦法喇,好空虛....




總係覺得唔係好妥(畫面佈置比例唔好就唔使講喇),可能係顏色冷同單一,
於是幫舊石加咗層橙色,暗位仲加咗紫紅添,幅畫即刻精神晒!
其實d樹都進步咗,起碼唔再係一片啦。

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"




素描版
https://iceefaery.blogspot.com/2017/08/blog-post_23.html













枝新筆甩毛甩到吖....





















沒有留言:

發佈留言