2017年8月14日星期一

水彩花卉風景 2017-6 - 巴西鳶尾

一向唔識花,唔係好睇得明個結構,上網search蘭花都搵唔到呢個品種...
後來發現原來唔係蘭花,係叫『巴西鳶尾』,但我打『蘭花 三瓣』,第一條就係呢種花,相信好多人好似我咁以為佢係蘭花。

為免畫到錯晒位,今次試吓打格。
效果真係幾好呀,有d唔知係乜嘅線條同色塊都照樣畫落去先,又係到時睇阿sir示範啦。
雖然有格線,但都係畫一筆擦一筆,唔知會唔會擦走咗畫紙sizing呢?




阿sir個稿同上次一樣咁虛無。
花瓣上嘅圖案雖然好密集,但我一路諗住阿sir會有好揮灑嘅手法上色,然後唔知點就會神奇咁表達到圖案,因為畫畫,尤其係水彩,好多錯覺嘛。
然而一開始,阿sir就一小筆一小筆咁描d花紋,
跟住畫花瓣陰影,雖然朵花白色,但落色都好重手,而我就總係唔敢,畫完又證實真係唔夠色,再疊就污糟唔似白花....
我以為會好似上堂咁整濕張紙渲染背景底色先,但阿sir今次就示範另一種畫法,邊上色邊加水塗開,用咗藍、綠、紫、啡,塗出嚟有啡有綠有佈局,而我,有一撻水份回流去顏色度,有水暈,有個位乾咗同旁邊接唔好有條縫,仲成張都差唔多色.....

堂上完成埋底色,雖然只係第一層,自己嚟講都算快,
花瓣陰影淡咗小小,但都表現到形態,幾自然。
混亂中底色遮咗左邊花瓣嘅尖尖,成片瓣鈍咗,唔知有冇辦法救番。




兩朵花底下仲有好多枝葉睇唔明,上堂前同學話阿sir應該會簡化,果然係省略咗。
我諗我個人真係太執著喇,唔識變通,畫畫睇出個性,唔知可唔可以反方向以改變畫法嚟改變性格呢?......oic,唔怪得話畫畫可以陶冶性情啦。

次次上堂都帶漏嘢,多數係試色嘅紙,都小事,今次好叻記得帶紙,但竟然冇帶畫筆!
唔係好多地方有似樣嘅畫筆賣,好彩附近有間春記,佢連散裝水彩都有。
我一向都節制自己唔好買太多畫具,但又考慮緊買番枝好d嘅畫筆,(好似好矛盾咁),今次一買就買咗一套6枝,因為只有佢價錢同質素都感覺ok,有咗咁多筆,咁我仲買唔買得da vinci....
125蚊,佢話係 black sable,我非常懷疑,只係覺得就算係fake sable佢個樣都似幾好用,主要係唔算好貴。
除咗甩甩哋毛,真係幾好用,好似好用過我用緊嗰枝,番去試真d先。


除咗背景太雜亂,我幾滿意呢幅。
如果背景亂成交錯形態就好嘞,可以睇成葉,但而家一團團咁就...真係亂成一團。
發覺自己營造立體感都幾成功,最大問題係唔識分輕重(唉,又係我做人嘅缺點之一),一幅畫係唔需要每一點都清晰,好似花瓣咁,有部分要模糊,咁先唔會太生硬。

阿sir本來提議用negative painting用第一層底色做葉,但我覺得咁仲難,negative painting我一定畫唔到塊葉直同挺,而且葉咁嘅色唔靚,所以我都係加多一層底色,再用綠色加葉,今次我好克制咁冇加太多葉,同埋化開咗疊住隔離都由得佢,以前我一定會畫番清楚每一片嘅來龍去脈架,而家我知道畫畫係要主體清晰,枝葉模糊,暫時領會到係咁啦。
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"





















沒有留言:

發佈留言