2017年8月7日星期一

水彩花卉風景 2017-5 - 羅馬鬥獸場

第五堂畫鬥獸場,張圖有小小廣角鏡仰視角度,阿sir叫我哋畫番正面d。但我打算照圖畫,一來呢個角度好靚,二來,唔跟圖,咪仲難畫?!

畫極都唔啱高同闊嘅比例,要出埋計數機同間尺。
d門由大到細好難安排....或者我唔應該先畫外框,
應該由門畫起,逐隻門畫落去,只要比上一隻細d,畫到尾自然會連比例都啱埋。

畫畫吓又開始有素描feel,唔畫住喇,上堂先算,我唔想變到好似填色咁。






臨瞓前畫興大發,但冇細紙,攞咗張畫壞咗嘅細紙,用背面畫,我第一次用背面,因為前幾日st cuthberts個instagram話正反面差唔多。真係唔覺有分別,可能畫細張冇咁覺。

隨意畫,稿都冇起,感覺幾好,但左邊無端端加咗綠色唔協調,用紫紅應該會好d,...定係紫藍?

冇畫週圍d遊人,好似好荒涼咁,似墳墓多d。

sl話畫得幾好,不過太似幅圖。唉,我淨係識跟圖畫,不受控咁連色都跟埋,都唔知點解人哋咁叻畫出到另一種氣氛。


哈!阿sir都喺嗰個位用咗綠色!不過梗係blend得靚過我啦,呢個係技術問題,至少我嘅sense係啱嘅。

先整濕張紙暈染天空,因為構圖關係,天空右邊係重點,阿sir話我個天好靚,好開心啊~

其實嗰個位唔小心滴咗水落去,化開咗個水花,好似圓形嘅雲咁,ufo咩?唯有加色掃番勻,但匆忙間調唔番本來嘅色,又重手咗實咗,即刻又好似平時畫雲咁用紙巾索番小小,雖然唔滿意,但覺得畫天空less is more,算啦,由得佢,點知乾咗都幾好。所以真係唔好怕錯,平時驚破壞畫面好多效果都做唔到,要大膽d,如果真係救唔到咪畫過囉.....其實屋企都好多廢畫....

橙色打底,加ultramarine調成深淺啡色。唔直接用咖啡色因為佢本身唔夠鮮,呢幅畫受光位需要好鮮明,用橙加ultramarine可以兩邊走,要明要暗都好flexible,又唔會唔協調。

兩側,尤其左側嘅門模糊處理,見阿sir隨意畫,講都話唔使在意有幾多門,但我數吓,模糊之中,比例上,數目同幅圖係一樣嘅....,所以係:比例重要過細節

建築物上有幾個睇穿見到天空嘅arch一定要留空填番天空嘅顏色,如果唔係成舊嘢就會實晒冇咗空間感。

建築物前面有一群一群嘅遊人,阿sir都係用呢兩隻色畫咗密集嘅11111,再喺上面點點點d頭出嚟,希望我唔會畫成一堆整齊嘅 i 啦....,不過我唔記得留白,阿sir話畫成群遊人留白都好重要,右邊都仲有小小嘅,左邊就....

兩邊d樹本來都ok,但邊緣太實在,希望加小小化得開可以救番,但又怕愈加愈大舊,要小心d。

草地記得加番兩舊石,如果唔係就會太空虛,唔balance。

阿sir叫我畫好右邊先,再就住右邊決定左邊要推到幾暗

















阿sir畫得好揮灑,而我就畫到好似工筆畫咁,冇晒水彩嘅感覺。

遊人畫細咗,由得佢啦,加筆會污糟渾沌,等佢襯得個鬥獸場宏偉d啦,我通常都畫到顯細,今次真難得!

 加極都好似唔夠暗,可能因為唔敢狠狠地冚色上去,

但阿sir係用色係暗,唔係濃...

啊!係我右邊唔夠光!深色咗!我仲一路以為好夠光添....拼埋先睇到。
睇咗阿sir好多寫生,覺得佢好叻表現光,睇畫都覺得曬。

感覺三層分唔清,加咗幾筆強調各層邊緣,好似好咗。

今次影相光線唔同,睇落氣氛又唔同咗,所以睇相唔真實。

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"



































沒有留言:

發佈留言