2018年8月18日星期六

畫畫 - 長頸鹿(木顏色)

今朝諗住畫wetcanvas嘅monthly challenge,先畫幅value study,忽然心血來潮,用 Koh-I-Noor嗰set magical pencil嚟畫。





呢 set顏色筆喺台北買,香港賣嘅kohinoor只有basic set。
見到有一套12色好開心,但番到酒店先發現唔係我想要嗰種,我想要嘅係一枝筆裡面係對比色,呢set係同色系,一枝筆就可以畫出深度,唔會好單調,但對我作用唔大,因為我已經有兩套120色.....anyway,買咗都用吓啦。



我冇刻意跟原圖嘅顏色,亦冇太斟酌用乜嘢色,比較著意於 value,唔覺意畫到我想過要畫嘅效果,都幾開心。

沒有留言:

發佈留言