2018年8月26日星期日

畫畫 - 蝸牛(木顏色)

真實中我覺得蝸牛幾核突,但畫畫嚟講,蝸牛嘅造型好有趣。

原來蝸牛殼有好多唔同形態,不過我唔知道我畫嘅係唔係其中一種,只係我畫嘅時候覺得想咁畫。

本來係想畫水彩,又係唔知點解用咗木顏色,順其自然啦。

個殼畫到少少fluffy嘅感覺,唔夠線條,表現唔到個殼嘅結構,而且加多咗黃色,冇咗我本來想要嘅sweet嘅感覺。
(sweet係乜嘢色?粉紅色囉😅😅😅😅😅😅)

睇睇吓覺得好似東風螺....,太多黃色喇,好多時我想表現光線都會用咗黃色,因為覺得陽光係黃色嘅,畫到d嘢殘晒咁樣。其實光位留白就好喇,總係唔慣畫畫唔用顏色😅

畫咗朵唔知乜嘢花畀隻蝸牛,我覺得畫得幾好👌






















水彩









沒有留言:

發佈留言