2020年1月2日星期四

畫畫 – interlaken(水彩)

希望畫到色彩鮮明、多 d渲染、儘量少重疊,結果…

背景咁多層山,我用老師教嘅 colour scheme分出層次,最遠嗰三層都好成功,
但畫到近嘅三層就失咗方向,用色好似唔係好啱,唔知係唔係邊緣太實、明暗唔夾,定形態唔協調,pop咗出嚟。
(後來再睇,應該係顏色太實、太亮,都怪我事前冇決定好用色同明暗度,只係試咗後排,諗住前面不外乎係平時畫開嘅山咁,結果畫嘅時候就係配合唔到主體)

所以主體突出唔到,好似淹沒咗喺背景度咁,
於是一而再咁加色,雖然未至於 muddy,但睇落厚實咗,硬咗。
加上前景嘅水,仍然係畫唔出水嘅氣氛,成幅畫都硬崩崩咁。

其實,除咗右邊兩層山同 d水,其餘部分我都幾滿意架,
尤其是我渲染咗少少紫紅色喺個山度,雖然唔係好 make sense,但我覺得同前面幾夾。


Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"



























我決定再畫一次,今次諗住將後面嘅山畫得更淡。
但效果同我想像中唔同,可能因為我連前景嘅樹同屋都畫淡咗,
或者係成幅畫嘅彩度同明暗度都好接近……hmph...
我都係鍾意第一幅最遠嗰幾個山多 d,第二幅嘅樹叢同屋都靚 d,不過唔夠突出。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

































沒有留言:

發佈留言