2020年6月25日星期四

畫畫 – 士多啤梨(木顏色)

木顏色畫最花時間,呢幅斷斷續續畫咗大半日。



諗住全用 koh-i-noor magic pencil,但畫嚟畫去都冇一枝畫到 士多啤梨嘅顏色,唯有用埋 polychromos。



留白留光位對我嚟講真係幾難,我用咗白色 gel pen加光位同種子,不過整體嚟講都好立體;
隻叉真係幾差;
隻杯唔對稱,唔應該懶,明知自己畫乜都唔平衡唔對稱,應該要度吓距離嘅;
其實我都唔知畫唔畫得出玻璃嘅質感。

我冇好細緻咁畫,冇諗住畫到像真,形似同埋有立體感就 ok,真係辜負咗我嗰240枝名牌木顏色。

原圖背景係富士山,喺 hoshinoya住嗰幾日,雖然好凍,但我哋基本上整日都喺露台,坐喺暖桌對住富士山渡過,影乜都用富士山做背景。
不過我估我畫唔出遠近景嘅佈局,只會畫到亂成一團,都係算啦。

Faber Castel Polychromos & Koh-i-noor magic on sketch book







沒有留言:

發佈留言