2020年6月29日星期一

畫畫 – mushrooms(木顏色)

用 koh-i-noor magic pencil起嘅稿。
呢種筆要一次過完成,重覆上色好難就番同色,一疊色就變得糊混。





我根據稿嘅顏色再用 polychromos上色,
初稿都幾清新吖,點解畀我畫到咁詭異?
下次要記得,唔好用對比色做暗位,我有 120色架,試吓搵番隻暗色出嚟做暗位,應該唔會變到咁詭異,我記得以前畫花朵瓜菜都唔會咁。
我今次彷彿做到 focusing嘅效果,我強調咗中間幾粒,旁邊嘅少少 blur,
…可能唔係好明顯,得我自己先睇得出。

faber castel polychromos & Koh-i-noor magic pencil


























木顏色同素描一筆筆描吓描吓,慢條斯理咁畫出明暗深度真係幾 soothing & relieving,水彩,對我嚟講,真係比較緊張刺激。
木顏色,唔知係唔係被覺得係小朋友都識用,除非像真度極高,如果唔係,就不值一晒,不過呢,我自己都覺得係比較冇咁藝術性同技術性,但係係一種好好嘅減壓遊戲。

通常畫木顏色攞起本普通 sketch book就畫,次次都係畫畫吓先諗起應該用 fabriano,btw,當我畫得唔好,滿載負能量嘅時候,我會諗:『靚紙靚顏料畫埋 d低能嘢,even the best art tools won't make you an artist。』如果幅畫過得去,我就會諗:『用好 d嘅畫具唔好畀自己有畫得唔好嘅藉口吖嘛。』哈哈。





沒有留言:

發佈留言