2020年9月16日星期三

『我的大叔』

『我的大叔』真係一部獨特嘅韓劇(可能我少睇韓劇啦),
裡面冇一個開心嘅角色,除咗飲醉,冇人笑,冇好事發生。

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

生命有乜嘢意義?
無論活得好唔好,
做咗偉大嘅事,
定係卑劣嘅事,
如果根本冇『生命』呢回事,偉大定卑劣都不能成為一回事。
本來無一物,何處惹塵埃?

定係,生命同生活係兩回事,
生命嘅意義,就單純係『活著』,
活著,先至構成『生活』,
有生活,先至有偉大同卑劣,先至有開心同唔開心,
咁,如果冇生命存在,
一切都唔會存在,
咁,活著到底為乜呢?

我,冇厭世,只係唔明,
就係因為唔明生命有乜意義,
又既然已經活著,
唯有活得開心d,
所以,活得無無聊聊,隨隨便便。

其實,人生真係唔開心同煩惱多過開心事,
不過,將人生分開段落嚟睇,就可以有淨係開心而冇煩惱嘅時候。
所以,我成日都諗,
如果,有人問我:『你日子過得點?』
我會話:『如果唔諗唔開心嘅事,我係開心嘅。』

~*~*~*~*~*~*~*~

雖然套劇係咁,但以我一個連睇冰河世紀都可以一開場就喊嘅人睇嚟,
都搵唔到幾多喊位,
原來,真實嘅人生好少令人喊,
更多嘅係感到荒謬、無奈同抑鬱。

所以,開心嘅時候要盡情開心呀。





沒有留言:

發佈留言