2021年2月6日星期六

畫畫 – Crinan Lock (wetcanvas feb 2021 challenge)(水彩)

今日決定要認真畫吓畫,去 wetcanvas睇今個月嘅 challenge,其實幅圖唔係好吸引,不過我覺得要當上堂咁,老師叫畫乜就畫乜。

個景係 scotland 嘅 crinan canal(完全未聽過,每次去 wetcanvas都令我覺得自己見識太少),lock,唔 exactly知道係乜,更唔知中文係乜,我相信係水閘,蓄水或放水調節水位,船就可以由一段去到另一段。crinan canal有15個 lock咁多,panama canal都係得12個咋。

anyway,畫嘅時候我以為係隨便一個小碼頭,睇唔到有乜特別,可能有 d canal lock嘅 characteristics畀我忽略咗,於是更加似一個普通小碼頭,以後都係要先去 search一下個 background先畫會好 d。

個天太淡色,d 雲唔出,不過係唔係就咁好呢?喺呢幅畫,個天只係背景。

原圖嘅樹好多層次,我冇照畫,因為我估我畫層次會畫到好亂,顏色又會變得渾濁,所以我 wet on wet畫到算有少少層次就算,顏色都算幾好。今次我冇畫到山頂平咗,好似禿咗咁,因為我趁顏料未乾,用蓬鬆嘅乾筆掃,然後再加幾筆,睇落都幾似遠遠山頂嘅樹,係唔係?幅畫真身似 d架。

我覺得,今次幅畫好似冇平時嗰 d咁平(都係平平哋),
我覺得,係因為加深咗個燈塔同屋兩邊嘅樹,令佢哋突出咗,同埋,我特別小心咁描個燈塔嘅線,因為佢係主角,要畫得細緻 d。
唔係好交代到啡色部分左邊嘅結構,不過整體嘅明暗都做到,景深同距離畫得唔錯。
唉,中間隻船仔就畫得好差喇,跳晒 tune,明明好畀心機畫,hmph。。。

水,都係咁啦,唔水樣。

因為冇 masking fluid,欄杆冇留白,於是,第一次用咗白色水彩,諗過用 acrylic,不過懶搵出嚟,而且就算用到白色,都係唔想水彩畫有 acrylic。
都有諗過將所有欄杆變成深色,直接加上去就得,不過都係決定忠於原著,挑戰吓自己。
畫嘅時候個白色幾明顯,我仲好開心以為畫到欄杆,但乾咗變咗半透明,於是我用深色加 d暗位,都算 outline到 d欄杆出嚟啦。
右邊仲有一截桅杆,又係白色,雖然加咗暗位,但都係隱咗形。

之前用 cotman特登唔買咁多色,比較多自己調色,用咗 schmincke總係用原色,唔記得咗調色,畫出嚟幅幅都係咁嘅色,不過,overall都算畫得幾好。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 300g rough 7.5"x5.5"




















沒有留言:

發佈留言