2022年6月11日星期六

素描班 10 Jun 2022 – 楊桃、石膏

好不容易,素描班開第二堂,可能素描冇水彩咁受歡迎啦,唔係堂堂開得成。

呢堂畫一舊石膏,同一個楊桃,好特別嘅組合😄,不過有質地同顏色嘅差異,又不過我都畫唔出嚟。

呢個幾何石膏 object好難畫,老師教呢邊拉一條線、嗰邊拉一條線,相交點就係某個點嘅定位,…相交點我明,但嗰條線…我都要拉得啱方向同長度, 個相交點先會啱,如果我有能力決定呢兩條線嘅正確方向同長度,我直接畫要由相交點開始嗰條線唔係仲好咩?其實我都見過人哋咁畫,我覺得好有型㗎,希望我以後會學識啦。

今次畫呢個石膏全部都係直線,我畫唔到直線嘅缺陷表露無遺,記得細個某一次忽然畫咗條弧度好靚嘅曲線,自始畫親線隻手會自動彎一彎,就算開頭直,到尾都要勾一吓😂,要好好練習吓畫直線先得喇。

我畫畫嘅習慣係修改,由最初差好遠逐漸改到似,應該就係因為我唔識老師教嗰種拉線方法啦,要畫咗個雛形先睇到差幾遠,經常擦到紙都爛,同返工時寫 email一樣,唔理措詞文法,寫咗先,改吓改吓就成型。不過寫 email冇人知我改咗幾多次,但眾目睽睽擦完又擦就好難睇,同學唔會得閒睇我,但老師會睇到原來我學唔到嘢。😖

不過呢幅畫個石膏最後都算畫到,比例都算啱,個楊桃都 ok㗎,不過成幅畫睇落好悶,同上次嗰幅比爭好遠,應該係因為 value幅度細,同我嘅水彩畫咁悶同一原因,水彩畫有顏色難分 value(我色感都幾差),黑白素描就要盡量畫得分明 d啦,堂上都唔覺咁悶,影咗相先發覺。

我試吓再加 d色救吓佢。






沒有留言:

發佈留言