2022年5月21日星期六

素描班 20 May 2022– 杯

終於同老師嘅素描班夾到時間。

雖然以前都跟 miss ho學過兩期素描,但 miss ho教班係唔會由最基本教,我一向都覺得佢比較奔放,對形狀、位置唔著重,所以我以為只要畫到就得,好似呢幾隻杯,我以為畫到基本形狀、明暗、擺位,一切差不多就 ok。

一開始畫就發現我同同學們好唔同,佢哋一邊畫一邊好 artistic咁伸出手,用枝筆嚟度位,而我就憑感覺 😅。我都知道呢個動作係量度物件嘅比例,仲有拉線定位嗰 d,都係老師示範嘅時候睇到,佢冇特別講,但我相信佢之前係有講解嘅,因為聽到同學話:畀番晒阿 sir喇。

原來,物件之間嘅距離、光線、明暗對比都要注意,我諗學基本技巧時係要認真 d嘅,而家應該係學捕捉描畫對象嘅形態,熟習咗先再到其他咁啦。

有幾樣嘢要注意嘅:

物件形狀、比例

物件之間嘅距離

明暗 – 呢個比較難,即係畫咗一隻杯,佢唔係單獨存在,要睇番佢嘅光位暗位同其他物件是否合比例。

焦點、清晰度 – 唔係睇到乜都要畫出嚟,要決定畫嘅焦點,焦點要清晰,要畫出細節,焦點以外唔需要太多細節,明暗亦唔需要太大對比,好似呢幅,焦點係下面嗰隻杯。

老師幫我執咗一 d光暗,我將全部都畫得光咗,同水彩一樣,唔敢用深色。希望下一堂可以畫得似樣 d啦。






沒有留言:

發佈留言