2022年7月25日星期一

素描班 15 Jul 2022 – 多面立體石膏

今堂好災難呀!

上堂阿 sir一再強調呢 d對形態冇要求嘅唔可以成日畫,耐唔耐畫吓調劑吓就好,要畫呢種多面體先學到嘢。

似乎係素描基本嘅方法,拉條線,兩個相交點就係正確位置,呢點我明,但係點決定呢兩條線嘅角度?只要一條角度唔啱,個相交點就唔會啱,hmmph⋯

就算係阿 sir每次都要先做嘅:劃出整件事物嘅範圍,我都做唔到,都係嗰句:我能夠就咁畫得出佢整體範圍同形狀,我就直接畫到件物件啦⋯

但係,我都嘗試照做,深信總有一次會明白其中道理。

(呢幅都係落咗堂冇繼續畫,所以只有大致明暗)










畫完個唔知準唔準確嘅範圍,畫中間個十字,但只係簡單兩條線,都畫咗好耐,究竟相交嘅角度係點?呢個位好決定性,阿 sir教要直立張畫紙(所以用畫架畫畫會好 d),直接同實物拼埋睇。

喺差唔多擦爛張紙之前,我終於畫到兩條角度 ok嘅線,跟住發展其他部分,當然都係擦唔停啦。有時我會諗番起 geometry嗰 d adjacent angle,angles in alt seg,但畫畫係唔適用嘅,因為畫係用錯覺造成嘅假象,畫得真實反而唔似,尤其係呢種立體,每個角都要用眼判斷佢嘅角度,唉,我嘅眼力⋯,有時連條線係向上定向下都要攞枝筆拍埋去先分到。

呢幅圖真係牽一髮動全身,改一條線就要成幅圖改一次,當我改咗十萬次,覺得雖不中亦不遠矣,畀阿 sir睇,佢將我個圖改晒咁滯,改改吓連中間個十字都改埋,唯一冇改嘅只有十字嘅相交點,⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯

冇嘢好講,太差喇,對自己好失望。

我應該影張相先,可以同阿 sir嘅改動比較吓,或者可以睇出我嘅問題。點解唔直接問?因為我驚佢講極我都唔明囉。

有一位同學,我見佢幾堂畫得都⋯唔算 ok㗎,但今堂呢個佢畫得好工整,阿 sir都冇乜要改,同學話全部直線反而容易畫,可能佢眼中睇一切都結構分明,頭腦又清晰啦。

😖素描先真係最難㗎⋯




沒有留言:

發佈留言