2022年7月10日星期日

素描班 8 July 2022 – 水蜜桃

今堂畫水蜜桃,本來幾怕畫圓形嘅嘢,但相比起前兩堂嘅幾何體,原來圓形嘅水果都算容易。

我跟阿 sir教咁,先用線條劃出整堆要畫嘅物件,包括個影嘅範圍,再喺裡面分出各個小個體。

我嘗試用三角形定位,即係 ABC三點之間嘅距離,邊個近邊個多 d咁,左度右度畫畫吓都有 d混亂,但混亂之中都畫到,阿 sir睇過都冇之前咁要大手筆改動,不過都話今次畫嘅係比之前容易。

呢個方法畫幾何體啱唔啱用呢⋯?

畫完 outline就要畫暗位,有 d位要主體同個影一齊做,而唔係各自做,好似右邊個桃同個 cast shadow就係一堆咁做,加完所有暗位,下一步先至各自描畫。

睇阿 sir畫嗰時覺得每筆都係理所當然,我返埋位照畫就得,但每次到自己畫嘅時候個腦就空白咗,只係得番個結果,過程冇晒。

阿 sir提咗一樣我成日都諗唔明嘅嘢,就係物件淺色嘅位喺暗位,深色喺光位,佢話喺呢個時候,體積比固有色重要,所以我哋都係推暗個暗位,唔好理佢固有色嘅深淺,所以我幅畫都睇唔出水蜜桃嘅深淺色,不過,是否只係素描係咁?如果係水彩又點表現顏色?

阿 sir話一幅素描裡面,畫出光線變化好重要,尤其是由『暗背景光主體』到『光背景暗主體』嘅變化要清楚表現出嚟。

畫每一個色塊時,要同相鄰色塊比較,咁整體嘅光暗先會啱比例。

我以為要深色用 8B就 ok,但阿 sir話『2B畫到唔好用3B,3B畫到唔好用 4B』,因為 8B筆芯軟,捽開會鬆,幅畫會冇晒線條。我多數都用 6B,再用 8B加強,唔怪之得我成日都畫到毛公仔咁啦。

唉,所以呢,原來素描真係畫畫嘅基礎嚟,仲記得第一次去上 miss ho嘅水彩班,佢問我哋有冇學過素描,差不多全班都冇,佢話:『你哋真係沙膽,唔識素描就走嚟學水彩』,我諗佢睇到我哋連個圓形都畫唔好真係心裡崩潰,然後唔知笑咗幾多次,笑到笑唔出😂。

究竟我畫得似唔似水蜜桃?定似蘋果?其實未算畫完嘅,不過返屋企見唔到實物,唔想跟相畫,而且素描好污糟,唔想喺屋企畫。




















沒有留言:

發佈留言