2023年3月7日星期二

水彩班 06 Mar 2023 – 鸚鵡

終於又上到一堂水彩班,阿 sir最近教咗好幾次鳥類,尋晚畫鸚鵡,上星期畫嗰幅風景好靚,真係可惜我上唔到堂。

阿 sir預早 WhatsApp咗幅圖畀我哋起咗稿先,😁真係慳好多時間,上堂前又會幫我哋執咗張稿先開始。

我起稿出咗貓,用咗 grid,對我嚟講幫助好大,唔使擦到紙都爛。

呢幅畫第一步係濕畫底色,我用色盡量深同濃,效果幾好,起碼乾咗都唔會變得淺色,算好成功咁一次過完成。

第二步畫鸚鵡嘅暗位,用 ultramarine + 紫紅,淡淡咁。

第三步,用 vermilion嚟完成,因為隻鸚鵡主要係白色,所以都係淡淡咁。局部需要深色嘅用 vermilion加 ultramarin。

要注意嘅係:
– 差不多每一筆都要即刻暈開,先做到 fluffy嘅羽毛;
– 記得要留白,就算暗位都要留白,咁先表現到隻鸚鵡係白色,雖然原圖下截好暗同深色,但畫畫⋯應該有另一種表現手法。
– outline適當地模糊,咁唔會實,同表現到前後感覺。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15"x11"

今次冇填滿畫紙, erm⋯還可以啦,可以接受,希望下次好 d。

本來鸚鵡下截冇乜 vermilion,但阿 sir話要加番,😟⋯佢張示範都冇乜𠴱喎⋯,不過老師叫加就加,可能我畫嘅版本適合咁啦。 

阿 sir叫加我就義無反顧咁加,雖然我都仲記得留白,但都加到少少似咗兩隻蝦😆,我已經洗過,睇真都仲係似😂

鸚鵡下巴嗰撻深色係影,但我睇極都覺得怪怪咁。

~*~*~*~*~

唔記得咗阿 sir仲有話鸚鵡左邊要加深添😖



沒有留言:

發佈留言