2023年3月21日星期二

水彩班 20 Mar 2023 – 提子

今次起稿都係用咗 grids,咁快變咗慣性?其實唔係畫動物,比例要求唔高,應該自己畫,太懶喇。

為咗遷就 d格仔,差不多用盡張紙,畫到粒提子好大,喺張畫紙睇感覺侷促。呢堂先發現,其他同學都係畫 A4 size㗎,但我上堂比較鍾意畫大張 d,起碼 A3 size先練習到點控制水份同上色。

首先鋪背景,有上次經驗,顏色唔算太淡,不過用色有 d悶,但又諗唔到可以用咩色會夾到串提子。阿 sir用咩色呢⋯基本上都係我用嘅色,但佢畫出嚟就係冇我咁悶🤷

先用淡淡嘅 ultramarine做提子上面嘅白色,再用 perm rose 或者crimson上色,阿 sir提醒千祈唔好用vermilion。

最後再用 perm rose或者 crimson強調提子,加埋塑膠綠或者 ultramarine畫暗位。畫埋塊木板同加陰影。

當所有同學都畫完畀阿 sir修改時,我仲畫緊第二步。我畫完變咗好淡色同灰黯,邊緣疊到背景又出咗條深色邊,有 d沮喪,我都冇心機喺堂上完成幅畫,不過我都攞畀阿 sir睇吓,請教吓跟住可以點幫佢起死回生。阿 sir叫我用 perm rose + cadmium red加色,暗位用 crimson + ultramarine。

跟阿 sir教咁加咗色,顏色鮮明咗好多,尤其最前面兩粒,都幾靚。我見阿 sir幫同學改時會加深背景勾番 d提子出嚟,可能我都都可以咁掩飾番提子嘅黑邊,不過我見提子已經幾深色,唔想背景又深色,由得佢啦。

會唔會係 ultramarin 同 perm rose加埋變咗灰晒呢⋯,我冇留意其他同學第一層上色後係唔係都灰咗⋯

我一直以為 palette裡面嗰隻係 vermilion,今日睇番 colour chart先知原來係 cadmium red。感覺我冇正紅色,正紅色叫咩名?

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15" x 11"




沒有留言:

發佈留言