2024年9月18日星期三

瞓覺

如果要講我有乜嘢強項,一定係瞓覺。

無論咩情況、幾唔開心,到咗瞓覺嘅時間,都可以毫無困難咁瞓著(但需要嘅時候,又可以玩通宵唔瞓跟住直踩返工都得,係咪好神奇呢),就算喺街都會好安心咁瞓(以前成日去夜街,一班朋友唔想返屋企,周圍流浪,瞓麥當勞試過、瞓酒店 lobby又試過,唉,都幾),當然有瞓唔著嘅朋友喺身邊負責守衛啦,但我瞓嘅時候係唔知佢會瞓唔著㗎😁

曾經持續咗好多年,我每日都瞓十個鐘,而家唔得喇,主要係留戀電腦同電話,愈嚟愈夜瞓。

我瞓得最長嘅一次係 24小時。當時大概五、六歲,細個好早瞓,九點鐘左右,但屋企人仲睇緊電視,我記得瞓著前播緊一部電視劇,我日日都係咁喺電視聲中瞓著嘅。

當我瞓醒,仲係播緊同一部劇,我以為自己只係瞓咗一陣,但婆婆見到我坐起身,即時話:『哎,瞓醒嗱?』跟住媽咪都走埋嚟,仲攞咗條毛巾同我抹手抹面,抹完面婆婆攞咗碗熱辣辣嘅泡飯俾我食,我又真係好肚餓喎😂,飯上面有塊豬扒,係平時嘅煎豬扒,但又同 d泡飯一齊煮過,別有一番風味,我到而家仲記得嗰種味道😋。

佢哋冇同我講我瞓咗幾耐,但我大個 d諗番,既然播緊同一部電視劇,應該係瞓足成日啦。到再後來又大個 d,諗起呢件事真係覺得不可思議,佢哋見我一直係咁瞓,冇諗住叫醒我?唔會擔心嘅咩?如果唔係我瞓醒後佢哋嘅反應,我唔會相信我真係瞓咗一整日囉😂

我仲記得,我瞓醒嗰陣唔同平時咁喺被裡面,張床係舖番好床冚,我瞓喺床冚上面,身上係另一張被,俾人咁搞都仲唔醒,豬都比我醒😂

唔記得咗嗰晚有冇再瞓,如果冇,邊個陪我過漫漫長夜?而我都冇通宵冇瞓嘅記憶。但如果又再瞓,會唔會太犀利?😂







沒有留言:

發佈留言