2017年11月20日星期一

畫畫 - 伽路蘭休憩區 (水彩)

呢個地方好得意,好夢幻咁。
天嘅層次斜斜哋應該靚d,仲可以強調到遠近,更有空間感。
紅藍過渡得唔自然,混合嗰層好似深色咗暗咗,點解呢?係唔係隻紅色嘅問題?我用咗一種暗d嘅紅,定係我重疊多咗而唔係等兩種色自己走埋一齊?
豎起嘅一枝枝畫到好岩巉,幅畫細有時都有局限,畫細節就要畫得更細。好彩顏色都畫到深淺唔同。
草地嘅綠色幾靚,但天嘅黃色就太濃,令到幅畫好唔真實,個場景本身都已經好夢幻,加上個咁實嘅黃就更似繪本插圖。
我本來只係想畫黃昏,一直都以為自己朝住寫實咁畫,但係咪當我決定用呢隻黃色嘅時候,其實我已經走向超現實呢?
下次畫番幅藍天白雲睇吓咩效果。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 5.5"x7.5"








.









沒有留言:

發佈留言