2018年1月11日星期四

水彩班 2018-1 - 合掌瓜

唔上堂冇乜動力正經畫畫,報風景花卉開唔成,唯有第三次報初階(二)。

第一堂,老師又見到我哋有小小surprise,『你哋又報?』
唉,老師見到我哋最後都係畫唔好,就會明白我哋一而再咁報係有需要嘅喇....

又係由合掌瓜開始,呢兩個瓜我畫咗6次,第一個course我好勤力,畫咗3次,自己素描畫咗1次,今次第6次,畫出嚟仍然係咁難睇。畫咗咁耐畫,仍然唔識調色,明明睇住老師綠加黃,出嚟就係唔同色唔同tone,一路畫一路試,結果每一瓣瓜都唔同色。

都係教我哋縫合法,最重要係
1.  分辨明暗
2.  調色準確
3.  控制水份,水份唔平均接合就會唔流暢。


畫咁耐畫,做得比較好就係明暗,都唔算好大問題。
但調色,尤其是綠色,我一直都掌握唔到。
水同顏料嘅比例,筆嘅含水量,好用心都勉強得。

唔知waterford紙快乾,定係我枝筆太乾,上第二隻色時第一隻已經乾乾哋,縫合得有小小勉強。而且我調色又慢,真係要練習調色至得。
呢幅係只用縫合法嘅成品,未重疊過,睇相真係睇唔出有幾失敗,驟眼睇都似模似樣。

縫合法做得好係唔需要再重疊,咁嘅畫先會見到顏色融合嗰種美感。
但我就梗係要重疊啦。

縫合法就到此為止,開始用重疊法嚟救番幅畫。


修正過,顏色、明暗、立體感都番晒嚟。

左右顏色同明暗竟然差咁多,好唔好再重疊多次?
都係算啦,重疊得多唔似水彩喇。

都係多手又疊多咗小小,成個實晒,尤其是右邊嗰個,變咗塑膠。
神經病發作,加咗層yellow orchre+brown,個瓜開始爛咁。😆
畫咗咁多次,覺得兩個瓜好悶,試吓好似圖鑑咁寫埋字,等畫面豐富d,但d字寫得好醜樣....
我仲加咗朵合掌瓜花,都幾好吖,不過花背景嘅綠色太嫩,同其他色唔夾,hmphh........

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"

























~*~*~*~*~*~*~*


2017 水彩班

https://iceefaery.blogspot.com/2017/04/1-2.html



沒有留言:

發佈留言