2018年1月8日星期一

畫畫 - 龍bb (木顏色)

一路都好想將最後的精靈嘅場景畫出嚟,但只能夠建構到好零碎嘅畫面,焦點以外想像唔到,亦冇信心畫得出想像中嘅氣氛。
最主要係唔知點畫一條龍,尤其是bb龍,我只諗到毛公仔。

最近喺instagram見到有人專畫龍,仲要係bb龍,形象好可愛。
我唔係好想抄人哋嘅character design,不過喺未諗到之前,我都想臨摹一吓,或者以佢作為藍本。但我對character design一無所知....

不過我都改咗小小,書中嘅龍身上有鱗片,泛起粉紅色光澤嘅綠色鱗片。
唔知點解我畫出嚟好似一個statue豎立住咁,我睇原作明明感覺係睇佢瞓喺度架....
應該係有d唔啱perspective,令佢『反』起咗。定係背後嗰小小一塊畫大咗?原作的確係冇咁大....

下次試吓畫大d,可以畫得detail d,好似佢每片鱗片上面都有螺旋紋,太細幅畫唔出。
畫大幅就唔用木顏色喇,會畫好耐,用水彩會快d,同容易表現故事中嘅夢幻感覺。

Polychromos on paper

































沒有留言:

發佈留言