2018年1月29日星期一

縮水人間 downsizing

呢套戲我expect咗好耐,因為主題好吸引我,講人類可以縮細到得5吋,男主角同老婆決定縮細,但男主角完成咗程序後,發現老婆臨陣退縮。
咁我以為會係講男主角點用5吋嘅身體去揾番個老婆,會遇到意想不到嘅size帶嚟嘅阻礙。
點知....
都係由頭講起
1.
進行縮細前,要剃晒全身毛髮,拔晒d牙,有一幕話有人拔漏牙,縮細程序中個頭畀隻巨大嘅牙撐爆咗。點解骨骼可以跟住縮細,牙又唔得呢?
男主角仲有眼睫毛,又得?係好難要演員連眼睫毛都剃埋,但可以用cg吖,或者唔好影大頭囉.....
而且剃頭都仲有髮根喎,點呀?
2.
大部分人願意縮細,都係想以有限嘅錢過豪華嘅生活。
所以男主角喺leisureland係住一間好豪華嘅獨立大屋,但只見佢喺間屋沖咗個涼,下次再見佢已經住apartment,格局仲好一般,好中下階層咁,然而佢樓上嘅住客間屋好豪華,仲大到有幾百人開緊party。
3.
一下子,套戲嘅主調就變咗,一班人預見世界末日,要走入地底過渡下一個文明。
講到咁大做乜?用環保做引子帶出縮細技術就夠啦,仲要講到縮細都幫唔到喇,地球會毀滅喇咁,感覺只係為咗畀個生離死別場境男女主角。然而亦係setup唔夠,冇張力,除咗女主角嘅眼淚,睇唔到感情。
4.
女主角係個亞洲人,初初佢做清潔工人,都幾搶鏡,後來同男主角成為一對,我覺得格格不入,可能係外表唔襯,但更大原因係冇鋪排,really awkward。
5.
有d 人物唔知做乜,唔覺對劇情有影響。
好似去到norway,有個好noisy嘅女人,出嚟擾攘一番,做乜呢?
有個喺縮細世界出生嘅bb,已經長大成為一個年青人,見佢只involve party同sex,係咪有啟示作用?

套戲究竟想講乜?
包裝成一部娛樂電影,但講落sell環保,又提吓強權欺壓異見份子,and then話,環保嚟唔切喇,準備世畀末日啦!
我諗住去笑吓,或者溫馨吓,心態調節唔嚟喎,
就算有觀眾調節到,準備聽佢講地球前途,佢又只係提一提就過。

雖然係我鍾意嘅genre,但如果唔係matt damon,我都唔會睇。上次入戲院都係為咗佢部 the martian。
不過佢嘅戲真係唔及dicarpio,可能係本身性格同生活嘅關係,總係有小小拘謹,尤其是感情戲,好似嗰套 adjustment bureau咁,唔夠放唔入戲嘅感覺。

All in all, 爛片!

縮細應該可以解決人口問題,但邊個去統籌同執行?即係變相畀某d人控制咗,完全infeasible。我相信唔會有人願意縮細自己,雖然而家已經唔係單靠體力嘅時代,但睇電影嘅設定,細世界好容易畀人連根拔起掉落垃圾筒。除非細世界有高科技自衛系統,但咁有錢就唔使縮細自己啦。



沒有留言:

發佈留言