2018年2月1日星期四

Miss Marble 雲石小姐

今年生日,sl訂咗個好潮嘅雲石蛋糕畀我。

嘩,嚇得我吖...
好似中咗幅射咁......


































well....
可能係我嘅審美觀有問題啫,我見好多人鍾意.....

一切落去,咦...好有彈性喎....
厚厚嘅一層,平均厚度有1cm,
咬落韌韌哋,
食落甜甜哋,
兩種屬性都冇乜嘢....但我個人覺得....好嘔心,
same did sl,
我哋決定唔食層....雲石。

個蛋糕本身.....
本來都ok嘅,好似係伯爵茶味,茶味都好明顯,蛋糕嘅質地唔算鬆軟,但都係個合格嘅蛋糕。
可惜,佢係一個流心蛋糕,
我自己覺得,流心要杰小小,唔容易浸濕個蛋糕,
濃小小,先有一種好味到沁出嚟嘅感覺,
但佢嘅流心係淺奶茶色,稀稀咁,一切開瀉晒出嚟......一灘水咁,浸住個蛋糕,imagine,濕嘅蛋糕!味道亦唔濃郁,完全冇提升到個蛋糕,唔知佢為乜而存在。

個蛋糕,計埋成1 cm厚嘅雲石皮,都唔知夠唔夠6 吋,成323蚊,3 蚊咁伶仃?就係插住嗰個紙牌。
呢個價錢,買到1磅cova蛋糕喇,佢嘅質素點同cova比?!
ok,潮流唔可以咁衡量。

網上搵番資料,話雲石層係溶咗嘅棉花糖,
...棉花糖?真係唔知棉花糖溶咗凍番會係咁嘅質感,有彈性、光滑、有小小,小小透明感,
哈哈哈...光滑、有彈性,小小透明感,完美肌膚嚟喎,雖然唔好睇唔好食,總算有個好嘅寓意啦。


~*~*~*~*


後來我去佢哋 fb留言,佢話我應該即場講,佢會即場整過個喎,
第一,我就唔信即場整到啦,我要等幾耐呢?
第二,個外觀咁差,佢哋都交得出嚟畀個客,同佢講佢哋會服氣再整過咩?
第三,係個『流心』都有問題吖嘛,唔通要切開驗?
我話『你哋攞得呢個 product出嚟做生意,品質應該要有一定穩定性,而唔係要個客踫運氣。』,因為我睇到有人嘅 tg話佢個『流心』硬晒唔流,而我嗰個就好似水咁。
其實我都係想畀 d feedback等佢改善吓啫,錢又畀咗,蛋糕又食咗,又唔係要佢賠,
點知佢答完就刪咗我個 post添,tg 嗰位都有講畀佢刪 post。

初時我以為佢係網上接單自己喺屋企整蛋糕嗰種小店,後來先知道佢哋係有店面嘅正規餅店,仲好好生意添,一d都唔似,唔講蛋糕本身,就算盛蛋糕嘅膠托都冇整乾淨,有好幾撻灰黑印,同細碎黑點,我安慰自己係雲石紋嘅黑色物質啫,乾淨嘅乾淨嘅…。

你標榜 fancy架嘛,整到咁嘅質素都有生意,我只可以話小女孩都好好呃囉。



~*~*~*~*~*~*~

前幾日喺 Facebook蛋糕關注組見有人出 post介紹佢個燒雞(?)造型蛋糕,我留言話佢呢間店曾經令我好失望,唔會幫襯。第二日我再去睇吓其他人有咩 comment,點知發現我俾人 block咗😏,我本來都估嗰個係阿雲石小姐自己出嘅宣傳 po,佢而家用番同一技倆我就更肯定。

唔肯面對自己嘅問題,唔肯了解顧客嘅反饋,但佢都做咗咁多年,真係莫名其妙🤷。







沒有留言:

發佈留言