2018年2月8日星期四

水彩班 2018-4 - 牛角包

今堂畫得好順利,一個鐘就畫完。
老師揀嘅圖全部都係可以分開一格格畫,畫嘅時候唔使兼顧各方位接唔接得上,容易好多。
但我都係可以畫到格格唔同色,雖然都係用嗰幾種色,但比例唔同出嚟都有分別,唉....
好彩用色唔複雜,都容易救番,但重疊仍然難免。

以前老師會逐個巡,主動糾正我哋,今個course佢只係坐喺位,同學自己去問。
我一向都好少問,因為其實我d問題都好明顯,自己都睇到。
但今堂我見咁快畫完,又咁多人問,我又去畀老師睇吓。

老師話陰影太冷,要暖番小小,叫我加d橙色。
我番到屋企諗起,唔係話物件暖色,陰影就要冷色咩?
我唔會問老師,我驚我講嘢語氣唔好,老師會以為我挑戰佢,雖然老師係一個平和嘅人,但我都係唔敢。
唯有再留意吓以後點講啦。

仲有就係前面個包嘅邊太平,少咗立體感,
呢點呢,通常我畫完擺低一陣,就會睇到,
其實好多問題喺畫緊嘅時候係唔覺架,要放低,當幅畫唔係自己嘅,問題就會浮晒出嚟,
係咪反映我做人唔理智?

堂上大致完成,有時間會修吓,主要係個影,個包都會加番小小色。
後面個包小小似浮起咗,可能係因為影同包嘅接位淺色,我會加深d,等佢坐番低。








老師話個影要加橙色,雖然我有疑惑,但本著『老師永遠是對的』嘅心,我照加。
果然,加咗橙色,個影。。。唉
我諗....老師係話調色嘅時候加橙色,而唔係on top加上去........
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"










2017 都畫過,一比較就睇到有進步,好開心。
https://iceefaery.blogspot.com/2017/05/4.html


睇番上次,有用紫紅,但今次冇,反而喺包嘅暗位用咗微量綠色,令個啡色更暗。
相信老師用色都係睇心情,亦即係話畫畫用色唔需要拘泥,調色唔係一成不變。






沒有留言:

發佈留言