2018年2月26日星期一

畫畫 - 士多啤梨(水彩)

喺insatgram睇到有人張相好靚,跟住畫咗幅畫,post出嚟驚佢可能會睇到,可能會唔高興,所以去comment問佢可唔可以用嚟畫畫,諗住佢唔係賣相嘅專業攝影師,我又唔係賣畫,一般都唔會拒絕,credit番佢就ok,點知佢simply唔睬我。
well,咁唯有唔post上instagram啦。

最先係朵花吸引我,我未見過士多啤梨花,好特別,
繼而發現張相真係影得好好,主體清晰,遠景朦朧,好啱我畫,因為我總係唔記得有d部分應該blur咗佢

我用咗miss ho嗰種畫法,整濕張紙,鋪底色,
不過d枝咁淺色唔夠出,先輕輕畫一層等佢乾咗先。
連士多啤梨都鋪咗底色,所以紅色走咗出去,
以前我會好緊張補救,然後愈救愈一塌糊塗,而家就知道咁先有水彩嘅感覺。
朵花畫唔出預期嘅味道,不過都ok啦,
背景幾個士多啤梨都畫到個形態,
紅色嗰個都好好,只係d葉幾生硬。
成幅畫睇落都係好平,係咪要再加番小小顏色?鮮明d嘅同色?
定係大膽d用對比色?唔得,咁會唔會只係調暗咗本來嘅色?
但乾咗囉喎...,應該混唔埋...
定係唔好用到對比色咁激?咁用乜嘢色好呢?
呢個時候,我就想問老師嘞,但係我又冇上佢私人教授班,問課外嘢好似唔合適,好似佔人便宜咁。





唔知點加好,加深咗小小色,
後面兩粒加咗小小紅色,
有冇分別?
好似唔覺....
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 5.5"x7.5"








May 2021   https://iceefaery.blogspot.com/2021/05/blog-post_12.html





沒有留言:

發佈留言