2018年3月1日星期四

水彩班 2018-7 - 茄子

呢幾條茄子樣子沈悶,老師示範嘅畫法都好一致,頭同身都係用嗰兩種色,但係老師就係畫到唔同嘅效果。

而我呢,真係畫到好一致,後來用咗好多重疊,總算似個茄子。點知老師話我用錯紅色,感覺啡啡哋,但係我用正紅色喎,唔通係shinhan嘅紅唔正...?

另外除咗ultramarine blue,仲要加prussian blue先至夠黑。

右下紅色重手咗,老師叫我洗,但我唔想,洗完接縫位一定好明顯,嗰撻印我亦冇信心補得好,就咁算喇。不過喺我一輪加工之後,堆茄子睇嚟都好實在,尤其是尾嗰度,一堆之中都層次分明。

唔知點解,今堂老師冇畫影,成幅畫怪怪哋。








加咗少少影,唔係好肯定個光影位置,唔敢加得太濃,但求唔好太空白。

冇人鍾意呢幅,得3個like,除咗老師,得妹妹同另一個friend,佢一定係見咁少like,先like吓。

well,我自己都覺成堆黑沉沉唔吸引...

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


沒有留言:

發佈留言