2018年3月26日星期一

Winsor & Newton - Cotman

四年前開始畫畫,雖然唔係keep住畫水彩,但斷斷續續四年,99.9%都係用shinhan,最初買咗幾枝cotman,好偶然先用吓。

有時會覺得shinhan嘅顏色太鮮艷,唔知係因為自己調色習慣定係顏料特性,雖然我唔想做一個買畫材多過畫畫嘅人,但都畫咗四年,轉吓第二個牌子都唔可以話係浮誇啦,既然手上有幾枝cotman,順理成章就轉用。

不過,水彩顏料真係消耗得好慢(定係因為shinhan容易出色呢?以我少少用過cotman嘅經驗,shinhan係比較容易化開釋出濃厚顏色),cotman咁大枝,我又唔係好勤力,可能夠用一世。其實我都想試吓其他牌子,好似holbein,schmincke, maimeri,或者遲d可以試吓,淨買三原色囉,係咪?

有15色,應該夠用,不過相比而家用緊30色,小小擔心調唔出平時用開嘅顏色,不過試吓啦,(希望)練練吓就練成。

raw sienna同yellow orchre係唔係太接近呢?我本來冇諗住買raw sienna,但佢喺cotman個colour chart上好靚,臨時決定買埋。

除咗以前買落嘅sap green,我冇再添置綠色系,相信4種黃同4種藍可以調出夠用嘅綠色,唔夠先買啦。

下面嘅colour patches係嚟自呢個blogger:https://janeblundellart.blogspot.hk/search?q=cotman
應該係wn artist grade, 相信cotman嘅色相唔係差太遠,借用一下。





我自己都有做colour chart,不過冇佢咁專業。

本來想逐隻色試調色,但試第一隻就冇咗耐性,胡亂調色畫咗一堆,但出嚟嘅效果又幾好喎,正係似我哋成日想畫嘅樹,顏色冇混成一團,唔通真係顏料嘅關係?而且覺得cotman嘅顏色subtle d,雅緻d 。

下個course花卉風景,想開始轉用cotman,但仲未決定用乜嘢palette,用緊嗰款係for 30色,唔覺有少格數嘅palette賣,而且細嘅又會唔夠位調色,我得15色咁點呢?每色兩格?定留空?


 






















市面上唔係好多款palette,多數都係塑膠,我唔係好想,覺得會stain,不過見唔少professional artist都話mijello好用,都心動想試吓,因為想轉吓款式,但我去嗰兩間都冇,而且我都係鍾意金屬多d,所以都係買番用緊嗰款。


我好勇敢咁用咗唔同嘅排列,黃同藍擺埋一齊,方便調出各種綠色,另一邊burnt umber旁邊擺咗extra嘅alizarin crimson, ultramarine同prussian blue,可以調出冷暖嘅灰黑。

不過,尋晚再試調色,四黃四藍,無論點配搭出嚟嘅綠都係差不多咁,而灰黑就好似唔夠灰黑,比例都幾難控制,用住睇吓點,真係唔得就擺埋payne's grey落去,買埋綠同紫囉,不過唔會唔得嘅,係咪?

再認真試調綠色,好似係ok嘅,raw sienna同yellow orchre好近似,但其實除咗冷暖有少少分別,rs係比較透明,而yo就粉粉哋,調色後分別大咗,單睇顏色我鍾意rs多d。

不過呢個colour chart只係for reference,黃藍比例唔同效果都會唔同。








沒有留言:

發佈留言