2018年4月3日星期二

水彩花卉風景 2018-1 - 桃花

第三次上呢個course,老師好細心同盡心,每次都會揀我哋未畫過嘅圖。

第一堂,畫兩朵桃花,我自己覺得,畫白色花,最緊要掌握到花嘅明暗,用陰影去表現花嘅形態,用色要淡,落位要準,色濃咗就唔似白花,落位唔準朵花會唔自然,但重疊去改就會實咗唔似陰影。

左邊嗰朵都還可以,尤其是上邊塊花瓣,形態同顏色明暗都幾好,右邊真係睇唔明花瓣結構,純粹跟圖嘅顏色分佈,但當然又跟唔足啦,於是朵花怪怪哋。反而我幾滿意花幹,用色好啱。

枝幹上嗰朵剛開嘅花幾靚吖,形態畫到,花瓣我冇跟圖,著色好輕,效果有小小透明感,顯得朵花好嫩。枝頭幾片新葉幾自然,右邊花後嗰幾片就太硬喇,顏色同排列都整齊咗d。

底色老師示範用紫藍,我諗住唔好次次跟到足,呢個綠色都好襯,我暈染得都唔錯,因為主體已經將背景分成幾份,唔係一大幅,容易控制咗。

老師用咗ultramarine,有granulation,自帶特別效果,背景會有小小變化。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"




















cotman呢幾種色暫時都夠用,初時兩種紅色都唔啱色,老師用rose madder,我諗住我有permanent rose都啱,點知顏色太鮮,嗰刻我有小小徬徨,點算?雖然成日話唔好追色,但花嘅色差太多我唔識畫,唯有試吓加小小cadmium red希望隻色沉番小小,效果都算ok啦。

至於綠色,初時我都係慣性去點現成嘅綠色,唔記得咗可以混色,後來....都唔記得自己邊隻混邊隻lu...。

其實成日跟圖片畫真係唔算畫畫,尤其是好似我咁唔識得用自己方法演繹嘅,不過今次有機會跟老師出去寫生,因為有一堂學校冇課室要postphone,老師有事唔想改期,就用一堂寫生嚟代替,真係好,一直想跟老師去寫生。






沒有留言:

發佈留言