2018年4月7日星期六

畫畫 - 荷花(水彩)

記起早年我曾經睇過教畫水墨荷花嘅書,嗰時試過用水彩嚟畫,都唔記得畫成點喇,今日見同學post水墨畫,又諗起畫荷花,我尤其鍾意畫花桿上面嘅....刺(係唔係刺?),左點右點好有feel。

上堂都畫過荷花,不過冇畫刺,唔知係唔係得水墨畫先會咁畫。

我冇起稿,因為覺得水墨畫都唔起稿,其實我點知呢,我又未學過水墨畫😆😆

又係想像中好有氣氛,畫出嚟變好幼稚。
可能係用色太單一,花嘅造型又生硬啦,
荷葉係學今日畫展睇到嘅畫法,好似幾好咁。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 5.5"x7.5"

舊年上堂畫好似靚好多,今次係唔係馬虎咗呢?主要係冇reference我唔識畫details,變得好平板。






沒有留言:

發佈留言