2017年9月18日星期一

水彩花卉風景 2017-10 - 荷花

呢幅圖構圖簡單,但花瓣上面有水珠,荷葉中間仲裝咗水,成個水信玄餅咁,我以為阿sir要教我哋畫水珠,好擔心畫唔到,但好期待睇阿sir示範。
不過上堂前已經畀同學點醒咗,佢話水珠一定唔會畫,連葉都係帶過。事實證明佢係啱嘅,我諗嘢真係太天真喇....,或者係太認真....

我以為一朵白花會好快畫好(that's why我會諗住要畫埋水珠),阿sir都畫咗成個鐘,d葉雖然係抽象,但都重疊渲染咗好幾次。上堂時覺得佢亂塗一堆綠色做背景,但後來先睇到原來隱現一片片荷葉。所以就算亂塗其實都要有根據,背景係荷葉就唔用筆直尖銳嘅筆觸,用波浪形就容易喺一片混沌中透露荷葉嘅形態。
第一次見到阿sir喺一個位來回擦,仲要係花瓣,但佢反覆擦完都唔見污糟,塊花瓣都係咁fresh。

唔知點解我冇心機喺堂上畫,睇完示範就走咗。
本來起咗嘅稿有花有葉,睇完示範再畫過,將朵花畫大d搬番去中間。
白花本身得白色,所以佢反映到好多環境色,就係靠呢d環境色嚟表現花嘅立體感。
通常白花都反映到葉嘅綠色,呢朵唔算純白,瓣尖小小粉紅,於是又反映到紅色,仲有空氣色,就係藍色,但全部都要淡淡咁。

朵花都好容易,逐塊花瓣畫,area細,唔使顧慮同旁邊融合嘅問題。
但背景咁大面積就難好多....通常都會乾咗融合唔到,同埋調唔番相近顏色,接合得好突兀。今次我整到張紙好濕,又開定深淺兩種顏色,唉,唔知係咪開咗冷氣,有d地方都係乾乾哋睇到條界。最論盡係開定嘅顏料都係唔夠多,好快用完都係要臨時調色,顏色同濃度又唔同咗,於是個背景又係一塌糊塗。不過都預咗要再執番葉嘅形態出嚟嘅,阿sir嘅背景太抽象,我畫唔出,係真架,模糊之中表達一個形態唔容易囉.....我覺得。

反覆咁上色,終於有荷葉嘅樣,算喇,再加都唔會更好。
我怕有水痕,後加嘅顏色比較濃,所以好乾,擦出好多筆痕,整到亂七八糟咁,左上角係重災區。
我諗我應該吹乾張紙,再疊比較watery嘅顏料,咁線條就唔會咁惡形惡相。

我都幾滿意呢幅畫,d葉歷盡滄桑但都幾靚,好彩我一開始就諗定要波浪咁畫,所以後來都可以搵到適合嘅線條嚟加工做荷葉。
而且我一早跟住光暗上色,所以效果都好自然。

唔知點解,阿sir都係冇like呢幅,instagram都好少人like。


Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"









2018 自己再畫,冇reference,唔掂。






沒有留言:

發佈留言