2017年9月18日星期一

畫畫 - 人體(marker)

畫畫比例好重要,但好難掌握,畫風景同靜物都唔係影響咁大,畫人唔啱比例就唔靚,甚至畸形。

我有小小想學人體素描,但擔心畫功唔夠,同唔知自己對住裸體model會唔會感覺唔良好...
不過都係擔心畫唔到多d,所以水彩班完咗,我冇報下一班,諗住自己畫吓人體先,搵d 人體素描相嚟學啦,不過喺屋企係咁畫裸男裸女唔知屋企人見到會點....

人體真係好美麗嘅形體,肌肉嘅紋路、關節轉彎造成嘅明暗,好適合做描畫對象。

搵到張背影嘅outline相,真係啱晒,正面好難畫,第一次梗係畫背面啦。
而且只係outline,光暗位靠自己想像,都唔算完全抄襲吖。

我用咗marker畫,因為呢排好想玩marker。初時覺得好貴,$38一枝,但原來refill好平,$48可以refill 10次,咁價錢就合理好多。不過好似加咗好多價,舊年買都係$33,但香港算平,網上睇到歐洲要成 8-10 euro,可能係香港同日本近嘅關係啦。

明暗自己想像出嚟,都ok啦,
背脊雞翼位唔知點畫先啱,而家好似畀人斬咗兩刀咁....正中就好似畀人界開咗...
左邊patpat底下要暗d,而家跌咗落去。
前臂畫短咗,粗壯咗,
大脾同膊頭留白幾好。



Copic Marker on paper




我儘量唔買太多畫具,唔想變成鐘意買畫具多過鐘意畫畫嘅人,但各樣買少少都買咗一堆,又冇地方擺。
我用飲品膠樽裝住都幾好,扭埋蓋撞跌都唔會散晒。
























沒有留言:

發佈留言