2017年9月4日星期一

冥鏹

早幾個月清明節,我哋去拜婆婆,媽咪嫌我哋往年個衣包細,今年自己去買咗一大包。
婆婆係骨灰位,要去公眾化寶爐燒冥鏹。我哋同往年一樣,碑前拜完帶住衣包同一枝香去燒。

去到有人燒緊,但冇人排隊,下一個就到我哋。
前面d 冥鏹仲未燒完,但可能見有人等,好快就走咗,不過一般都唔會等到燒晒,七七八八就走,唔想阻住人。
嗰日唔係好多人,爐裡面只得呢堆燒緊,人哋走咗,我哋等咗一陣,就將枝香攝落個衣包,擺入個爐。
我哋唔敢拋入去,驚撞散人哋d嘢,亦唔想撞起d灰,所以擺喺爐邊,攞用嚟撥火嗰枝鐵棒推佢入去。

因為裡面有嘢燒緊,所以一推入去就著咗火,我哋都未嚟得切退後,爐裡面突然『哄』一聲,好光,一團灰翻騰,有d仲飛咗出嚟。
火光只係一下就冇咗,睇吓爐入面,我哋個衣包竟然唔見咗!
個衣包比往年大,往年都要燒一陣,由出面燒到入面,會睇到入面d 嘢,有時仲要用枝鐵棒撩開一下等入面都燒到。
點解今年嗰個會一下子就唔見咗?最詭異係,人哋嗰份仲燒緊!

我哋問媽咪,會唔會畀人呃,其實裡面冇擺嘢,只係吹氣脹咗?但梗係唔會啦,邊有人會呃呢d?而且一路拎嚟都感覺到呀。
我哋十幾年都係咁樣拜婆婆,今年真係同以往一樣,點解會咁?

會唔會係入面嗰份嘅收件人唔鍾意一齊燒?唔會啩?我哋冇撞散佢,只係喺旁邊掂到黐咗佢d 火,人人都係咁,因為碑同爐離咁遠,唔會燒住過嚟,因為嚟到可能要排隊,所以都係擺埋入去借火燒。

我哋唯有諗係婆婆等錢使心急收件啦.....






沒有留言:

發佈留言