2017年9月5日星期二

薛高 - 試圖解密

最近有聽薛高嘅「試圖解密」,首先要講就係音響效果都幾差,聲音時大時細,主持都有突然爆笑嘈到死,我聽得好忙,較完大聲又要較番細聲。

幾好聽,雖然都係似做節目,對住稿講畀聽眾聽,partner偶然插科打諢講爛gag,薛高成日聽完思遠d笑話好似冇嘢咁繼續講,但講兩句又會返轉頭答番佢,好似programme咗要完成一句先可以去respond第二個task,又好似人哋句說話出外太空繞咗個圈先去到佢度咁,好明顯係讀緊稿,讀完嗰段先答咁啦。

佢成日煞有介事咁講天龍星人、天狼星人、大角星人、七姊妹星人,講到有根有據,有晒星際歷史咁,最攞命係佢唔係當breaking news咁講,而係輕描淡寫:「blablabla....就好似天龍星人咁都係blablabla」,唔需要解釋,信手拈來做例子,好似係人都知咁,聽到我懷疑係咪自己完全miss咗某d記憶、某d知識。

佢講嘅topicd好天馬行空,唔知係咪因為佢係網台冇咁多規限。不過雲海嘅網台節目都唔係咁,咁應該係人嘅關係啦。

都有人鬧佢入唔到題,我覺得唔算喇,講幾句題外話傾吓偈幾好吖,反正佢有稿,唔會扯得太遠,不過佢哋d題外話好唔吸引囉。

但我好appreciate 佢冇將「百慕達三角」講成三角洲。

~*~*~*~*~*
8 September 2017

聽到2013講費城實驗嗰集,原來佢都係講「百慕達三角洲」!🙄
好彩後來佢都醒悟到,2016定17嘅節目佢都講百慕達三角。

真係咁難分咩?工程師嚟喎,讀咁多書都唔識咁普通嘅嘢?

~*~*~*~*~*~*~*

18 September 2017

有少少支持唔到,佢講得太天馬行空,將所有外星人傳說當事實咁講,雖然我都相信有外星人,但有greys嚟咗地球,都係傳說啫,更遑論甚麼天龍星天狼星人。

但佢講呢d就好似一般人講成吉思汗同希特拉咁,好似佢哋嘅存在個個都知,仲多少知道佢哋嘅事蹟咁添。

到佢唔講星際歷史,講吓科學知識,最近嗰集『機率宇宙』,又深奧到我唔明......






沒有留言:

發佈留言