2017年9月1日星期五

水彩花卉風景 2017-8 - 繡球花

唉,今堂真係大災難,完全唔知道自己畫緊乜,完全掌握唔到花嘅節奏。
可能因為阿sir冇畫到真係繡球花咁樣,我stubborn嘅思路就拒絕運作啦.....



雖然同我估計一樣畫到如煙似霧,
但阿sir冇好似我想像中咁整濕張紙嚟渲染,
同埋完全睇唔到繡球花嘅結構同形狀,
我好困擾啊~~~~





用色我都掌握唔到,畫到瘀咗,加咗太多藍色,唔知係咪用咗唔啱嘅藍色呢....阿sir都加好多藍,都唔會咁。
每次畫到咁鬼樣我都覺得超尷尬,『究竟你有冇睇示範架!?』

唔應該好似阿sir咁係咁點顏色上去,阿sir梗係胸有成竹啦,我諗我要安排一下球形咁畫,再用暗色強調個球形,雖然阿sir嗰幅唔似球形,但我點可以唔球形都說服到自己畫緊嘅係繡球花?
左邊底色好流暢呀,葉都好自然,
仲有上面嗰三枝小配角我都好滿意,如果平時畫樹都有咁效果就好嘞。
個玻璃瓶、花幹同枱面嘅花瓣都幾好吖,係咪?(咁都攞得出嚟講...)
星期六畫過啦.....




返屋企改完都冇乜幫助,正中間畫得太差,






決定再畫一幅,今次起稿畫好每個花球嘅位置,冇跟阿sir嘅畫法,我將張紙底面都整濕,等佢可以持久保濕,希望做到朦朧感。
哈哈哈....排得好整齊。
後面嗰排好小小,白色嗰d完全變成黃色😓😓😐
底色同個花樽都冇上次咁好。
畫花難過畫風景啊。
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"











沒有留言:

發佈留言