2017年9月4日星期一

畫畫 - 層層山(acrylic)

上咗兩次miss ho嘅素描與繪畫,兩次都有3 堂用acrylic,唔知點解我第二次都買咗新嘅顏料,可能仲係有d潛藏嘅購物慾啦,好彩都只係買白色同三原色。

除咗白色用嚟灑星星(白色竟然買咗三枝!),其他都冇乜用,擺得耐又會乾,都幾浪費。
有次睇saunders waterford個instagram,話畫壞咗嘅水彩紙可以用嚟畫acrylic,係喎,成日覺得acrylic要用canva(因為上miss ho堂都係用canva嘛),咁我d畫壞嘅水彩紙用完嚟試色之後仲可以畫acrylic,咁就冇咁浪費啦。而家我試完色仲用嚟做杯墊,因為吸水力強嘛,做完杯墊再上acrylic都仲得添,哈哈。

其實我唔想浪費嘅唔係錢,一張水彩紙咁高質量,要砍伐好多樹木,造紙仲需要好好嘅水源,如果唔好好用張紙真係浪費咗好多資源架。

呢張係水彩初階一教層次畫嘅,都唔記得影番張水彩版,我用水彩畫到一pat咁,完全分唔到層次,嗰次畫到好沮喪。尋日決定畫吓acrylic,攞咗佢嚟畫,直接喺上面加工。
可能係acrylic比較容易,又可能我上咗咁多堂終於有進步,加咗acrylic效果唔錯,見到層次,遠山仲有沐浴在夕陽中嘅感覺添。
前面間屋仔有小小pop出嚟咁,可能係太光。

Shinhan acrylic on Monval




st chutbert 教先塗一層gauche,應該係遮咗底層啩,不過我呢幅係跟底層畫,睇唔出遮唔遮到,下次再畫先算啦。





沒有留言:

發佈留言